acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


20 Eylül 2007 Perşembe

Acemi cadı 58. bölüm özeti

Ayşekıl sonunda Ayşegül ile yer değiştirmeyi başarır. Düştüğü tuzak karşısında Ayşegül şoktadır.Eğer Ayşekıl öbür tarafta yaşamaktan kendi rızası ile vazgeçmezse Ayşegül ömür boyu Sihirli dünyada yaşayacaktır.Ayşekıl kıllıklarını önce Selda ve Melda üzerine dener.Amacı hayatı onlara zehir etmektir.Fakat Kıllıklarına başlayan Ayşekıl’ı bir sürpriz beklemektedir.Okulda ise işler iyice karışır.Toygar ve Tuğçe, Selim ile Ayşegül’ü ayırmak için çok sinsi bir plan yaparlar.Üstelik bu kez başaramaya çok yaklaşmışlardır.Selda ve Melda’nın üst üste yaptıkları sihirler nedeniyle ise Dilaver’in ayarı iyice bozulmuştur.Duman Dünya’yı feth etmek için Selim’i kullanmaya devam eder ve aklını iyice bulandırmayı başarır.

72 yorum:

Adsız dedi ki...

TÜRK ÇOCUKLARI İÇİN ÇOK DAHA EĞİTİCİ VE EĞLENDİRİCİ DİZİLER YAPARSANIZ SİZLERE TEŞEKKÜR ETMEK İÇİN DE MAİL GÖNDERİRİZ.NE OKULUN MÜDÜRÜ,NE ÖĞRETMENLER,NE ÖĞRENCİLER NEDE HALALAR DÜZGÜN PSİKOLOJİDE DEĞİLLER HEPSİ SON DERECE ŞIMARIK TİPLEMELER.BU DİZİYİ YAPAN KİŞİNİNDE YÖNETMENİNDE ÇOCUĞU BÜYÜK BİR İHTİMALLE YOKTUR .NE MUTLU Kİ BİTTİ.NEYİ HEDEFLEDİNİZ HERHALDE SADECE CEBİNİZİ DOLDURMAYI,ÇOK YAZIK.
EĞİTİMCİ-PSİKOLOG
KREŞ YÖNETİCİSİ
ASLI AKÇER

Adsız dedi ki...

acemi cadı bitti

Adsız dedi ki...

arkadaşlar acemi cadı bitti çok üzgünüm ya.keşke bitmeseydi.acemi cadı ekibini çok özlicem

Adsız dedi ki...

acemi cadı dizisini beğenerek izliyordum neden bitti yaaaaaa:(

Adsız dedi ki...

ceren bence çok şimarık filmde en iyi oynıyanlar tuğçe, selim, ayşegül. ve o köpeği oraya niye koyuyolar bu filmi hiç beğenmiyorum ..... artık bu film gerilerde kaldi çünkü hep yeni diziler çıktı en sevdiğim film selena

Adsız dedi ki...

crazy_selma_t@hotmail.combu bnm msn adresim buda arkadasımın crazy_ela_34_29@hotmail.com
oky

Adsız dedi ki...

offf yaaa keşke acemi cadı bitmeseydi.ne güzel izliyodum.şimdi ne izlicem bn?offf yaaaa çok üzüldüm.oyuncuları bi daa bn nerde görcem.zati magazinde görünmüolar bari dizide göriyim diodum oda olmadı.inşallah eski bölümlerini start tv de verirler.hatta versinelrde.ama bnm anlamadığım konu şu:ayşegül(merve) abla nie "asıl siz oyunu haftaya görüceksiniz"dedi?bn bu soruyu anlamadım.nasıl yani haftaya dizimizi verceklerde onu sölüolar.valla bn anlamdım.ama nese anlayan bana anlatabilir mi acaba?yazıma n olurr yorum yazın.bu diziyi rtük mü bitirdi yaaaaaa?kendilerimi bitirdi yoksa?bunuda anlayamadım."ACEMİ CADI DİZİSİNİ VE OYUNCULARININ ASLA UNUTMAYACAĞIM HEP AKLIMDA KALACAKLAR"bunu böle bilin."I LOVE YOU ACEMİ CADI VE OYUNCULARI"

Adsız dedi ki...

umuda_kelam@hotmail.com
lives.hale.nur@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bncede neden dediiii

Adsız dedi ki...

Zaten televizyon da hek guzel bir sey yokdu simdi buda bitti !!!!! yaa neden guzel diziler bittiyor ama oburleri halen oynuyor !!!!!!!

Adsız dedi ki...

Yaaaa miye bittiiiii :(:(:(:(:( :'(
en sevdigim filmlerden biridi.. Bence cocuklar icin okadar iyi deyildi de yinede..saaten anneler tabii kide anlayamayan,sihir gercekten var olan sanan cocuklara gerceyi anliyordur.Hem kim annenin sözunu dinlemez? Saten bir film daha var,buna benzeyen,selena,ve orda daha cok sihir yapiyorlar ve o dizi kaldirilmadi. Yaaa n'olur geri dön ACEMI CADI !!!!!

Adsız dedi ki...

Yaaaa miye bittiiiii :(:(:(:(:( :'(
en sevdigim filmlerden biridi.. Bence cocuklar icin okadar iyi deyildi de yinede..saaten anneler tabii kide anlayamayan,sihir gercekten var olan sanan cocuklara gerceyi anliyordur.Hem kim annenin sözunu dinlemez? Saten bir film daha var,buna benzeyen,selena,ve orda daha cok sihir yapiyorlar ve o dizi kaldirilmadi. Yaaa n'olur geri dön ACEMI CADI !!!!!

Adsız dedi ki...

Yaaaa miye bittiiiii :(:(:(:(:( :'(
en sevdigim filmlerden biridi.. Bence cocuklar icin okadar iyi deyildi de yinede..saaten anneler tabii kide anlayamayan,sihir gercekten var olan sanan cocuklara gerceyi anliyordur.Hem kim annenin sözunu dinlemez? Saten bir film daha var,buna benzeyen,selena,ve orda daha cok sihir yapiyorlar ve o dizi kaldirilmadi. Yaaa n'olur geri dön ACEMI CADI !!!!!

Adsız dedi ki...

Yaaaa miye bittiiiii :(:(:(:(:( :'(
en sevdigim filmlerden biridi.. Bence cocuklar icin okadar iyi deyildi de yinede..saaten anneler tabii kide anlayamayan,sihir gercekten var olan sanan cocuklara gerceyi anliyordur.Hem kim annenin sözunu dinlemez? Saten bir film daha var,buna benzeyen,selena,ve orda daha cok sihir yapiyorlar ve o dizi kaldirilmadi. Yaaa n'olur geri dön ACEMI CADI !!!!!

Adsız dedi ki...

Yaaaa miye bittiiiii :(:(:(:(:( :'(
en sevdigim filmlerden biridi.. Bence cocuklar icin okadar iyi deyildi de yinede..saaten anneler tabii kide anlayamayan,sihir gercekten var olan sanan cocuklara gerceyi anliyordur.Hem kim annenin sözunu dinlemez? Saten bir film daha var,buna benzeyen,selena,ve orda daha cok sihir yapiyorlar ve o dizi kaldirilmadi. Yaaa n'olur geri dön ACEMI CADI !!!!!

Adsız dedi ki...

ama..ama..cok sey bi zamanda bitti.. Belki saka dir..yani son oldugu..belki dizi baska bi kanalda devam edecektir..Ins, öyledir. Yaaaaaaaaaaa ben o filimi cokk seviyorum! hatta BAYILIYORUM! geri dön,geri dön,n'olur geri dön acemi cadi :(:( :'(

Adsız dedi ki...

offf yaaa keşke acemi cadı bitmeseydi.ne güzel izliyodum.şimdi ne izlicem bn?offf yaaaa çok üzüldüm.oyuncuları bi daa bn nerde görcem.zati magazinde görünmüolar bari dizide göriyim diodum oda olmadı.inşallah eski bölümlerini start tv de verirler.hatta versinelrde.ama bnm anlamadığım konu şu:ayşegül(merve) abla nie "asıl siz oyunu haftaya görüceksiniz"dedi?bn bu soruyu anlamadım.nasıl yani haftaya dizimizi verceklerde onu sölüolar.valla bn anlamdım.ama nese anlayan bana anlatabilir mi acaba?yazıma n olurr yorum yazın.bu diziyi rtük mü bitirdi yaaaaaa?kendilerimi bitirdi yoksa?bunuda anlayamadım."ACEMİ CADI DİZİSİNİ VE OYUNCULARININ ASLA UNUTMAYACAĞIM HEP AKLIMDA KALACAKLAR"bunu böle bilin."I LOVE YOU ACEMİ CADI VE OYUNCULARI"

diyen kişiye katılıyorum acemi cadı dizisi çok güseldi bittii neden ya çk seviodumm

Adsız dedi ki...

kreş yöneticisiymiş lafa bak acemi cadıyı sevmeyen birisi onun hakkında böyle konuşamaz ok mu bide kendini büyük gösteriyo ACEMİ CDI ÇOK GÜZEL WALLALAA

Adsız dedi ki...

yaaaa niye bitti bu dizi oyuncuları cok özliycez hepsine cok alışmıştık oyunCuları asla unutmayacağız onları cok seviyoruz bitişi cok ani oldu sonunu tam anladı hayranınız zübeyde

Adsız dedi ki...

yaaaa niye bitti bu dizi oyuncuları cok özliycez hepsine cok alışmıştık oyunCuları asla unutmayacağız onları cok seviyoruz bitişi cok ani oldu sonunu tam anladı hayranınız zübeyde

Adsız dedi ki...

yaaaa niye bitti bu dizi oyuncuları cok özliycez hepsine cok alışmıştık oyunCuları asla unutmayacağız onları cok seviyoruz bitişi cok ani oldu sonunu tam anladı hayranınız zübeyde

Adsız dedi ki...

şerefsiz kreş yöneticisi

Adsız dedi ki...

ya acemiii cadıııııı geri gel bide acemi cadıyı sevmeyenler acemi cadı hakkında ölee konuşamazlar istemiyolarsa izlemezler zorla izleten yok bari bırakın biz doğru düzgün bi dizi izleyelim sanki kendi izledikleri diziler çok gzll hep acı çeken insanları izlemeye bayılıolar ee bari acemi cadıyı ellemeyinde biz izleyelim dimii ya zorla izleten mi varr allah allah yaaaa:

Adsız dedi ki...

ayşegül çok güzel

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BİLLUR YAZGAN PAZARTESİ GÜNLERİ SAAT 20:00 DA FOXTA AŞK ESKİ BİRYALAN ADLI BİR DİZİDE BAŞ ROL OYNUYO TÜMBİLLUR YAZGAN FANLARINA DUYURULUR

Adsız dedi ki...

sevgili arıyorum lütfen beni ekleyin: unutmakzor06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

benim adım tuğçe benimle çıkmak isteyen erkekler nolur ekleyin çok yalnızım:
tugce_33_sen@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaa niye bitti cevap yazarsanız çook memnun olurum lüttfennn yeniden başlasınnn

Adsız dedi ki...

Bence Acemi cadı filmini en çoooooooooooooooook ben seviyorum bittiği için acı çekiyorum.Tuğçe ayşegül'ü kıskanma çünkü çok çirkinsin ve Selim seni sevmiyooooooooooor aklın varsa Selimi sevmeeeeeeeeeeee.

Adsız dedi ki...

güzel kızlar bekliyorum
euprateszeugma@hotmail.com

Adsız dedi ki...

acemi cadı dizisini çok seviyorum okulda da acemi cadıyı oynuyoz

Adsız dedi ki...

ben billur ablayı çok seviyorum.o çok güzel bi kız

Adsız dedi ki...

ben bu filmi çok sevdim.Bitmesini hç istemezdim.Ama bu film yerine Bez bebeği ve Selena yı izliyorum.ve bu filmi de çooooooooooooooookkkkkkkkk özledim!!!!!ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÜÜÜÜÜÜÜÜÜZZZ!!!

Adsız dedi ki...

çok seviyom

Adsız dedi ki...

merve abla seni çok seviyorum sevgim.273@hotmail.com msn edresimi ekle

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR MERVE BOLUGURA ILETELIM MERVE DUY NOLUR ACEMI CADI CIKSIN BU DIZI DÜNYA NIN EN IYI DIZISI BU ARADA PAZAR ACEMI CADI KANAL D CIKTI
SABAH 9:00 IZLEDIM ESKI BÖLÜMÜNÜ
LÜTFEN GERI GELSIN ACEMI CADI NOLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR



SAYGILAR KONYALIGÜCÜM

Adsız dedi ki...

keşke acemi cadı devam etse

Adsız dedi ki...

NE YANI BUKADAR MI ACEMI CADI YI IZLEMENIZ YUH YANI INSAN BURDAN IZLER KESKE ACEMI CADI BITMESEYDI

Adsız dedi ki...

yeni bir haber acemi cadının değişik bir versiyonu ile gençlerin yaptığı acemi cadı 2 nisan da youtube de yayınlanacaktır

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaaaaa aslında bitmesi çok iyiiiiiiiiiiii olduuuuuuuuuu o dizi varken kanal d le starı açamıyodum ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh iiiiiiiiii ki bitmiş bu dizi ohhhhhhhhhhhhh içim rahatladı vallahiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

EWT DİZİ BİTTİ AMA YİNEDE MERVE BURDA BU ADRESTE EKLEMEN YETER YOK BU O DİİL DİOSAN EKLEME ADRESİ mervee_bolugur.00@hotmail.com BEN EKLEDİM O GERÇEK MERWE!!!İNANMAYIP EKLEMEYENLER ÖLESİNE GEÇENLER OLABİLİR AMA ÇOK İLGİNÇ BİŞEY HEM RESİMLER FARKLI HEMDE SES KLİBİ DİNLEDİM.

Adsız dedi ki...

ilginç bir diziydi gerçekten
hangi yaş gurubuna hitap ettiğni hiç anlamadım
ilk önceleri zeka özürlülere hitap eden bir dizi olduğunu zannetsemde , daha sonraları zeka özürlülerin yapıp, yönetip oynadığını anladım.

Adsız dedi ki...

ben acemi cadıdaki cenkle merve ablayı seviyorum merve ablanın ve tugçenin msn nesi var ama ben şey düşünüyorum onlar msn nelerini vermez ler bence acemi cadı sabahları başlıyo ben bu gün izledim ben merve yani beni adım da merve isteyen eklesin merve_arslan_95@hotmail.com sizi seviyorum bye bye

Adsız dedi ki...

Yha sen ne diyosun yaa senin keyfin için mi? bak döverim seni ohhhhhhh muşşş car car car yok efendim starı ve kanalD açamıyomuştaaa car car car konuşma sussss OHHHHHHHHHHHHH OHHHHHH İÇİM FERAHLADI OOOOH OLSUN SANAA AYY GÖBEK ATIYOM ŞUANDA İYİKİDE AÇAMIYOMUŞSUNNN GERİ KAFALI ŞEYYYYY OHHHHH OLSUN SAANA SEN İZLEMEK İSTEMİYOSUN DİYEE HANFENDİİ YOK BİLMEM ACAMIYOMUŞ STAR I VE KANALD Yİİ AÇSAYDIN BİZENEEE ...:p

Adsız dedi ki...

o acemi cadının bitmesini isteyen salak varya o işte dünyanın en zevksiz geri zekalı ve güzel şeylerden anlamayan birisi işte ben acemi cadıyı çok seviyorum bitince çok üzüldüm merve boluğur bence çok güzel merve ablaya bayılıyorum acemi cadı türkiyenin en güzel dizilerinden biriydi bence geri dön acemi cadı seni çok seviyoruz...

Adsız dedi ki...

çok güzel film bence tebrikler

amet dedi ki...

ayse yulu cok seviyorum

amet dedi ki...

acemi cadiyi cok seviyorum keske bitmeseydi

Adsız dedi ki...

acemi cadiyi cok seviyorum ayseyulveselim cok yakisiyorla

Adsız dedi ki...

acemi cadi neden biti en sevdim dizisidi aysegul abla ne olur yeni bolumleriyle basla sen cok i insan sin biliyorum bizi kiramasin

Adsız dedi ki...

billur yazgan bana fazla şımarık geliyor ama merve boluğur başka:)

Adsız dedi ki...

aceni cadi cok i bir dizidi neden biti kes ke bit meseydi

Adsız dedi ki...

aceni cadi cok i bir dizidi neden biti kes ke bit meseydi ben amet aysegul lu cok beyeniyorum selim le cok yakisiyorlar arkadasla

Adsız dedi ki...

ben amet selim aysegul ceren tuce hepsini cok beyeniyorum kes ke bit meseydi ne olur baslayin yeniden

Adsız dedi ki...

ben amet selim aysegul ceren tuce hepsini cok beyeniyorum kes ke bit meseydi ne olur baslayin yeniden

Adsız dedi ki...

ben amet selim aysegul ceren tuce hepsini cok beyeniyorum kes ke bit meseydi ne olur baslayin yeniden

B_i_r_i_s_i dedi ki...

acemi cadı hayranlarının bayramını en içten dileklerimle kutlar bayramının güzel ve kazasız geçmesini temenni edrim iii bayramlar GS_ultarslan_1905@hotmail.com k i b

Adsız dedi ki...

selen_sheker_94@hotmail.com << bu kızda merve boluğurun msnsi var bnce ekleyin

Adsız dedi ki...

yaaaaaa ne kötü şeyler yazmışınız hem küfür etmeyin size hiç yakışmıyon yaşınıza göre konuşun

Adsız dedi ki...

merve seni dizide çok seviyorum zaten dizide görünce senin bir reklem filminde oynadını anladım bnm küçük bi kız kardeşim var ounda adı merve oda seni çok sevio

Adsız dedi ki...

acemi cdı çok güzel dizi ama bitti ben acemi cadı dizisine en çok merve abla ile çağkan abini seviyorum

Adsız dedi ki...

acemi cdı çok güzel dizi ama bitti ben acemi cadı dizisine en çok merve abla ile çağkan abini seviyorum

Adsız dedi ki...

acemi cdı çok güzel dizi ama bitti ben acemi cadı dizisine en çok merve abla ile çağkan abini seviyorum

elatarisi dedi ki...

yaşınızmı elvermiyor acaba sabrina dizisinin bire bir kopyası olduğunu anlamak için, keşke atv yine bi ara ilk bölümlerinden başlayarak verse de gerçekler ibişe kavuşsa.

Adsız dedi ki...

yha bnm msnemde senn-_varyaa@hotmail.com isteyen eklesin ok

acemi cadı dedi ki...

arkadaslar acemi cadı cok güzeldi ama bitti ben cok üzüldüm cünkü film süper gidiodu ama bitti isallah yeniden baslar...

Adsız dedi ki...

bencede niye bitti bence çok gzel bi filmdi ve begemeyenler kendisi suçludur bence çok güsel bir filmdi kmsebitmesini istemiyordu:(

Adsız dedi ki...

ya merve abla mabla yok bu siteye hiç girmemiştiir bile o salak merve.. boş konuşmayın.. güzel diziydi ama saçmalamaın anlamı yok.. saç malanmaz taranır :P

V.K Gupta dedi ki...

I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don’t know what to say except that I haveenjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.

V.K Gupta
http://review-of-movies.blogspot.com

Adsız dedi ki...

salaksın acemi cadı çok güzel

Adsız dedi ki...

acemi cadi yi severek izliyordum hic bir bölümünü kacirmac dim ama sonradan deyismeye basladi bazi kisiler filim en cikdi ve yeni kisiler geldi bu tarafi hic beyen mediydim star da daha da deyisdiydi ardik beyenmec hale geldiydim zaten cok uzun sürmediydi dek ben sunu size söylüyorum kanal de de devam edseydi belki hayla devam ediyordu acemi cadi ve eski kisiler kidmeseydi ve yeni kisilerde gelmeseydi ben zeynep koc

Adsız dedi ki...

tüm dizileriniz süper ama bu daha da bisüper yani