acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


10 Mayıs 2007 Perşembe

Acemi cadı 41. bölüm özeti

GONCA’NIN SINAV KAĞIDINI KENDİ KAĞIDI İLE DEĞİŞTİREN BERNA YÜZÜNDEN BÜTÜN SINIF SORGUDA...KİMYA SINAVI YENİDEN YAPILIYOR...SELİM’DEN ŞÜPHELENEN AYŞEGÜL YAZIŞMALARINI ÖĞRENMEK İÇİN ONUN BİLGİSAYAR’INA GİRİYOR.SELİM BİLGİSAYAR’INI KAPATINCA DA ORADA MAHSUR KALIYOR....Gonca’nın sınav kağıdının ortadan kaybolduğu haberi okulda çabuk yayılır.Bütün sınıf sorguya çekilir.Hulki hoca sahtekarı yakalamak için yeniden sınıfı yazılı yapar.Berna yazılı kağıdını kendisinin değiştirdiği anlaşılmasın diye sınava çok çalışır bu durum Ayşegül’ün dikkatinden kaçmaz.Yazılı kağıtlarını incelemekte Melda da Hulki Hoca’ya yardım eder.Sihirli güçleri sayesinde sınav kağdını değiştirenin Berna olduğunu anlar.Hemen yeterli kanıtları bulmak için kolları sıvar.Okulda Disiplin Kurulu Berna için toplanır.Yeni bilgisayarı ile akşamları Selim ile chatleşen Ayşegül ona mesaj atar.Selim bilgisayarını meşgule ayarlamıştır.kıskançlık krizine giren Ayşegül onun kimle konuştuğunu öğrenmek için bilgisayarına girer.Ancak hiç düşünmediği bir iş başına gelir.Selim bilgisayarını kapatınca Ayşegül’de orada mahsur kalır.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

YA MERWE BEN SENIN BUYUK Bİ HAYRANINIM NOLUR MSN ADRESİNİ BANA WER LUTFENNNN ISMIM NESLIHAN MSN ADRESIM HARBİKİZ_876@HOTMAİL.COM LUTFENNNN EKLE BENI NOLURRRR SENI ÇOK SEWIYORUMM

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Lutfen 41 bolum koyarmisiniz
izleyemedim.

Adsız dedi ki...

YA NEDEN BÖLÜMÜN VİDEOSUNU KOYMADINIZ :(
:'(

Adsız dedi ki...

ya niye gerçekten 41 bölümü niye koymadınız ya nolur koyun lütfen ve merve abla ben senin en büyük hayranınım msneni bana ver lütfen ismim hilal msnem hilal_ayca_95@hotmail.com lütfennnnnnnnnn ekle ne olur

Adsız dedi ki...

merve abla lütfen 42. bölüm koyarmısınız. senin en büyük hayranınım.çok güzel rol yapıyosun.seni çook seviyorum.bide msnni verirsen sevinecem ismim nur msnem
Nur_925_353@hotmail.com
lütfen ekle beni Lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

merve abla msnni verirmisin lütfen seninen büyük hayranınım
çok iyi rol yapıyosun
sanki gerçek gibi
seni çok seviyorum
byyyy

Adsız dedi ki...

ben ayşegül ablayı çooooooooooooook seviyorum çünkü çok zeki bir insandır dünya talısıdır canım

Adsız dedi ki...

MERVE ABLA NE OLURSUN BENİ MSN İNE EKLE SENİ ÇOK SEVİYORUM LÜTFEN NE OLURSUN LÜTFEN
crayz.girl.1946@hotmail.com
çok iyi biR oyuncusun .seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

ya niye 42. bölümü koymadınız lütfen koyun nolur

Adsız dedi ki...

selam merve abla benım adımda merve senın ve selımın çook buyuk bır hayranınım senı çook seıyorum lutfen benı msn adresıne ekle bu benım adresın MERVEONAL_CEHENNEM@hotmail.com ben daha 13 yasındayım ve senınle cook konusmak ıstıyorum

Adsız dedi ki...

Ben ELAZIĞ'DAN Şeyma öncelikle bu diziyi çok seviyorum.Oyuncularıda öyle.Özelliklede Ayşegül'ü.Lütfen bu mesajımı ona iletin.
Acemi cadı hayranı.(BEN)