acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


20 Haziran 2007 Çarşamba

Acemi cadı 47. bölüm özeti

Yaptığı unutma sihri nedeniyle Ayşegül hiç bir şey hatırlamaz. Bu durum okulda Selim ile onu barıştırmaya çalışanları da şaşırtır.Bir de bu yetmezmiş gibi Ayşegül sihir yaparak Selim’i Tuğçe’ye aşık ederek çıkmalarına neden olur.Okulda dengeler ve ilişkiler bir anda alt üst olur.Kimse Selim ile Tuğçe’nin birlikte olmasına dayanamazken Ayşegül’ün niye bu kadar mutlu olduğunu da anlayamazlar. Melda ve Selda bu unutma sihrini etkisiz hale getirecek bir yol bulmaya çalışırlar. Deli Ferit de Selda’yı yeni açtığı kafede takip etmektedir.Duman’ın bütün kadın müşterilere asılmasını onu rahatsız eder.Duman’a bir oyun oynamaya karar verir.Kadın kılığına girip Duman’ı baştan çıkarır.Ancak Deli Ferit’in bu oyunu bütün ailenin çok üzülmesine neden olur.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben tam bı acemı cadı hastasıyım.merwe senı cok sewıorum we kndmle cok bağdastırıorum.ben 17 yasındym we bnmde bı sewgılım wardı ama ayrıldık her bu dızıyı ızledğmde aklıma gelıo we cok kotu oluorum.cok basarılı buluorum senı.sennle tanısmayı arkds olamyı cok isterdm HANDE

Adsız dedi ki...

filmi şu an izliyorum iyice cıkkından çıkarmışlar.ayşegülle selimin ayrılması hiç olmamış.ne böyle yaaa.bence hemen geri ayşegülle selim birdaha biraraya gelsinler.

Adsız dedi ki...

slm 47. bölümü de izledim ve çooook mutlu oldum ayşegül ün selim i unutması ve selim in tuğçeyle çıkmasını sağlaması çok kötü olmuştu bir an filmin tadı kaçtı diye düşündüm ama bu bölüm gerçekten superdi...

Adsız dedi ki...

bu 47.bölüm güzeldi.ama o tuğçe nin hali neydi:)merve abla seni çooook seviyorum çok güzel oynuyorsun çoook başarılısın bir kere seni görsem başka bişi istemiyorum seni çooook seviyorum çok güzelsin.

Adsız dedi ki...

yaww çabuk koyunda bakalum !!

Adsız dedi ki...

merveeeeeeeeeeeeee, hastanım, ama artık selimle barışın

Adsız dedi ki...

bence hiçde güsel bi dizi değil çocuklara kötü örnek oluyo..........

Adsız dedi ki...

çagkan abı senı cok sevıyorum ne olur senınle konusmama ızın ver ben merve ablaylada cok yakısıyorsunuz:)sızınle tanısmak ıstıyorum acaba hangı tıyatro okulundaısnız bunu bılmıyorum lutfen cagkan abı ve merve abla msjıma kulak verın:(

Adsız dedi ki...

ya arkadaşalr acaba siz videoaları nası izliyosunuz yaa..bende açlmıyoo

Adsız dedi ki...

ya teşekkürler artık izleyebiliyorum:D

Adsız dedi ki...

ya ben bu dizinin hastasıyım sakın final felan yapmayın merve seninle ve çağkan seninle çokkkkkkkkkkkkkkkkkk tanışmak istiyorum ben düzcede sizi bekliyorum sizi seviyorum byyyyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

sizin msnniz var girmiyorsunuz niye

Adsız dedi ki...

yaaaa 48 inci bolum nerdeeeeeeeeeee??????????????

Adsız dedi ki...

ben asude diziyi ilk başlarda begenerek izliyordum ama sonradan iyice cılkı cıktı artık begenmıyorum cocuklara kötü örnek oldugunu düşünüyorummmmmmm ama oyuncuları seviyorummmmmm merve seni deee

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi beğenerk izliyorum.

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi begenerk izliyorum!...

Adsız dedi ki...

ya dizi güsel tmm,oyuncularda ii,ortam okul dizinin konusu güsel falan ama o ayşegül rolünü oynayan kız hiç yapamıyo yapmacık olduğu o kadar belli ki bide onu baş rol oyuncusu yapmışlar.o diziyi izlicem ama o ayşegülü oynayan kızı görünce sinirleniyorum o yüzden izlemiyorum.çok gıcık oynuyosun ayrıca surat mimiklerinde berbat.hııı bide o kıza güsel diyenlere bişi sölücem o kızın neresi güsel görmüyomusunuz yüzünde bir kilo boya varrrrrrr........

Adsız dedi ki...

Sevgili merve ablacığım. Acemi Cadıyı her gün izliyorum. Seni tüm kalbimle seviyorum.