acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


6 Temmuz 2007 Cuma

Acemi cadı 49. bölüm özeti

Ayşegül’ün kediye dönüştürülen dayısı Duman’nın doğum günü. Duman’ın Ferit’ten doğum günü için dilek dileme hakkı var. Duman dileğini bir günlüğüne insan olmaktan yana kullanıyor.Duman,kızkardeşleri Selda ve Melda’nın da yardımı ile yakışıklı bir erkeğe dönüşüyor.Sadece 24 saat için insan olan Duman hovardalık yapmak için hiç zaman kaybetmez.Ancak Ferit’in yine Duman’a bir sürprizi vardır.Kadın kılığına girerek Duman’ı kandırmayı başarır.Fakat Ferit ‘in yaptığı bu ufak hile yüzünden başı fena derde girer. Okulda ise Rüya Toygar’ı bir an olsun yalnız bırakmaz.Selim ve Ayşegül sayesinde Ceren ve Murat arasında buzlar erimeye başlar.Esas bomba ise Tuğçe’dedir.Tuğçe’nin annesi hamiledir.Tuğçe daha kardeşi doğmadan kıskançlık krizlerine girer

18 yorum:

sevecen dedi ki...

acemi cadının her bölümü gibi bu bölümüde harika acemi cadıyı çok seviyorum

Adsız dedi ki...

49. bölümü koyarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

bu bölümden fazla birşey anlamadım ama yinede cok güzeldi ayşegülü cok ama cok seviyorum

Adsız dedi ki...

ben tuğçe okçu kendimi çooook beğeniyorum
ayrıca dalton arkadaşlarımda beni deil billur u beğeniyo onun için onlarla arkadaşlığım sona erebilir ama beni acemi cadıyı çokkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

neden 50.bölümü koymuorsunuz?çok merak ediyoruz koyarsanız sevinirim bu arada acemi cadı hayranıyımmmm billur ablayı çok seviorum başarılar billur abla:)

Adsız dedi ki...

acemi cadı dizisini çok seviyor ve devam etmesini hiç bitmemesini istiyorum

Adsız dedi ki...

şu 50. bölümü koyarsanız sevinirim bu arada merve abla seni çok ama çok seviyorum:):):):):):):)):):)

Adsız dedi ki...

of çok aradım ama merve boluğurun msnesini istiyorum:)

Adsız dedi ki...

merve abla sni sviyorum cagkan abiyede yakistiriyorum szlere dizi hayatinizda basarilar diliyorum heee billur abla gercek hayatindaki gini seven oynasan blki sna da icim kaynardi ama malasef sana alisamadim ama snada basarilar

Adsız dedi ki...

slm merve abla ve billur abla ya kardeşimle biz sizi çok seviyoruz sizi rüyalarımızda görüyoruz sizin le nasıl iletişim kurabiliriz .lütfen bunları okuyun öyle bkıp gçmyin biz size çok değer veriyoruz aynı davranışı sizden de bkliyrz ayrıca billur ablacm sarı saçlr sze hç yakşmmış ÖPÜLDÜNÜZ BAYY

Adsız dedi ki...

slm merve abla ve billur abla sizi kardeşimle ben çok seviyoruz ikinizde hem çk gzl hem de çk başarılısınız.sizinle nasıl iletişim kurabiliriz

Adsız dedi ki...

bn sihirli mihirli dizileri pek sewmem ama acemi cadıyı sewiorm çünkü bu dizi öle bebekçe diil beğenerek izliorm merve boğulurun msnsini istiorm weya billur yazganın merve boğulur seniiiii çooook sewiorum ve de seni başka projelerdede görmek istiorm örneğin daha bi gençleri ilgilendiren filmler gibi mesela:):)...bu arada çağkan çulha çooook yakışıklı şenay gürler ve nergis kumbasar da oyunculuklarıyla mükemmel....

Adsız dedi ki...

bu dizi çok gzl sewerek izliyorum merwe boğulur we billur yazgan ikinizde çok gzlsiniz

Adsız dedi ki...

bnm bi ricam olucak acaba oyuncular siteye msnsilerini yazabilirlermi onlarla iletişim kurmak istiyorum ama kendi msnimi yazmak istemiom lütfen ricamı gerçekleştirin bu diziyi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sewiom we de bn gerçekten çooooooooook sıkı bir hayranım özellikle de merwe boğulura.........adım melis

Adsız dedi ki...

bu film gzl ama saçma selim çok yakısıklısın dj_ela_29_54@hotmail. com veye crazy_ela_34_29@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selim ve ayşegül sizi çok seviyorum ve beğenerek izliyorum.beşarılarınızın devamını diliyorum ama şunu çok merak ediyorum siz normal dede dizi deki gibi cana yakın birimisiniz.

Adsız dedi ki...

gzl
fena değil desem yalanolur full spr

Adsız dedi ki...

48. bölümü koyarmısınız lütfen ve videolarda 46. bölüm açılmıyo onu düzeltin!!
zaten bitii :(:(:(