acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


24 Aralık 2006 Pazar

1. Bölüm Özeti




Ayşegül, annesi ve babası yurtdışında çalıştığı için Melda ve Selda adlı çılgın iki halası ile birlikte yaşamaktadır. Ancak bu tablo aldatıcıdır. Yeni okuluna alışmaya çalışan Ayşegül'ü 16.yaşına bastığı gün büyük bir sürpriz beklemektedir. Bu büyük sürpriz Ayşegül'ün hayatını tamamen değiştirir ve bir daha hiç bir şey eskisi gibi olmaz.Yıllardır kendisinden saklanan sırrı, halaları, doğum gününde ona açıklar. Ayşegül sihirli güçlere sahip bir cadıdır.Üstelik sadece o değil, iki halası ve Amerika'da çalıştığını zannettiği babası da cadıdır. Bu gerçeğe Ayşegül inanmak istemez ve karşı çıkar. Ancak 16.yaşına bastığı için yasak kalmış tüm güçlerini kullanabilme yetisine sahip olmuştur.Üstelik 16. yaşgünü hediyesi olan büyülü kitap aracılığıyla binlerce kilometre uzakta olduğunu zannettiği babası ile konuşabilmektedir. O artık istese de istemese de bir cadıdır. Önceleri bu durumu inkar eden Ayşegül cadı olmaktan mutsuzdur. Fakat okulda yeni tanıştığı, ilk bakışta hoşlandığı Selim ve ona rakip okulun popüler kızları, fikrinin değişmesine neden olur.Tuğçe ve grubunun saldırılarından kurtulmak ve Selim'i etkilemek cadılar için çok basit işlerdir.Halalarının rehberliğinde Ayşegül bu büyülü dünyayı keşfetmeye ve onlar gibi deneyimli cadı olmaya çalışır. Ancak bu sasıldığı kadar kolay değildir. Acemilik Ayşegül'ün başına bir çok dert ile birlikte ilginç serüvenler de getirir.

65 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA Merve bogurlu tanidinmi benim tatlim

Adsız dedi ki...

selam ben ebru acemi cadı dizisindeki bütün herkesi çok beğeniyorumm özellikle selim ve ayşagül gerçekten de birbirlerine çok yakışıyorlar gerçek hayatta da çıksalar çok güzel olur. çünkü birbirlerine yakışıyorlar.

Adsız dedi ki...

mrb.ben ''acemi cadı'' dizisini hiç kaçırmadan izliyorum.Oyuncuları çok şeker ve uyumlular.Bir kez daha tebrik etmek istiyorum.Tebrikler ''acemi cadı'' oyuncuları tebrikler feride kaytan.Bravooo!!!

Adsız dedi ki...

slm ben nilda acemi cadı dizisini hiç kaçırmadan izliyorum özellikle selimi ve ayşegülü çoook beğeniyorum sizleri tebrik ederim

Adsız dedi ki...

mrb. ben ayşegülün ve selimin hayranı nilda sizleri çoook seviyorum

Adsız dedi ki...

ben ekin naz yaman.merve abla seni çok seviyorum.sana e-mailimi vericem.
ekinflora@hotmail.com yüklersen sevinirim.seni meşgul ettiysem özür dilerim.bu yorum benim ilk yorumum.bu arada senin rol aldığın filmde nasıl rol alabilirim.yorum göndererek bana bunu ilet.

Adsız dedi ki...

ben ekin naz yaman.merve abla seni çok seviyorum.sana e-mailimi vericem.
ekinflora@hotmail.com yüklersen sevinirim.seni meşgul ettiysem özür dilerim.bu yorum benim ilk yorumum.bu arada senin rol aldığın filmde nasıl rol alabilirim.yorum göndererek bana bunu ilet.

Adsız dedi ki...

selam merve abla
sizin diziyi çokkk seviyorum ve kaçırmadan izlemeye çalışıyorum
ayşegül&selim
birbirinize çok yakışıyosunuz
ve gerçek aşıklar gibi bakıyosunuz

Adsız dedi ki...

selam merve abla
sizin diziyi çokkk seviyorum ve kaçırmadan izlemeye çalışıyorum
ayşegül&selim
birbirinize çok yakışıyosunuz
ve gerçek aşıklar gibi bakıyosunuz

Adsız dedi ki...

merhaba ben deniz bu diziyi başladığı ilk günden beri izliyorum :) merve abla senin en büyük hayranlarındanım ANKARA'da bir imza günün olursa çooook sevinirim

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben almanyadan cloudia türküm ama almanyada yaşıorum babamlar adımı böle vermişler onların işine karışılmaz neyse bende dizinin çoook büyük hayranıyım zaten hayranı olmasan burda ne işim var dimi bence selim ile ayşegül hiç yakışmıo tuğçe ile selim daha çok yakışıolar onları çok seviyorum birde cenki cenk seni çok seviyorum bu arda carrefour reklamın iğrenç olmuş diyemicem gzl olmuş ama fazla diil herkese dizinin yönetmenine ve dizi oyuncularına başarılar diliyorum byean byean:)

Adsız dedi ki...

meraba merve abla,
benim adım ayşegül dizideki adınla adaşız:)ama benim ablamın ismi merve seni çook seviyorumm:)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende merve ve billur ablanın msn leri var bu msn ler gerçek onlarla konuştum tam bir mucizeydi ühüüü ağlıycam şimdiii
neyse msn adresleri:merve abla:
merveboluğurcadi@hotmail.com
billur abla:
tugce_bllr_yzgn@hotmail.com ekleyin sizde kouşun hayalleriniz gerçek olsunnn

Adsız dedi ki...

selam...
acemi cadı dizisinin hastasıyım gerçekten çok güzel bir dizi.selda deişti bence şenay gürler daha iyiydi.merve abla senide çok seviorum.rolünü çok güzel oynuyorsun başarılarının devamını dilerim:)...

Adsız dedi ki...

Slm ben ankaradan kübra acemi cadı dizisini çok seviyorum merve abla sen rolünü çok gzl oynuyorsun selime yani çağkana gerçekten aşıkmışsın gibi birbirinize yakışıyorsunuz ama billur ablada çağkan abiye yakışıo çağkan abi çok şeker merve abla seni ve dizideki herkesi çok seviyorum dizi oyuncuları rollerini gerçekten öyleymiş gibi yapıyorlar mesela murat ile ceren birbirlerine gerçekten aşık gibiler keşke öle olsalar çünkü birbirlerine çok yakışıolar 52. bölüm bugün saat 20:30 u sabırsızlıkla beklicem bu arada diziden beklentyilerimide söyleyim birincisi ayşegül ile selim ayrılsınlar selim biraz acı çeksin ikincisi konuk oyuncu olarak cenk gelsin ve muratı ortadan ikiye ayırsın yani kıskançlıktan çatlatsın sonra ayşegül ile selim barışsın toygar okuldan ayrılsın bu arada toygarın 19.5 devamsızlığı vardı o silindi değilmi neyse devam ediyim cenk geri gitsin ve yep yeni çooooook yakışıklı muratı ve selimi gölgede bırakıcak biri gelsin okula mesela dört yüz grubu gelir onur ve gülnur sevgili olarak didem ve ilkay da sevgili olarak ondan sonra ceren ve ayşegül murat ve selim arasında bi kıskançlık olsa bu dizi 200 bölüm sürse bilinki herekz çoooooooooooooooooooooooooook mutlu olur dizi oyuncularına çok teşekkür ediyorum ve FERİDE KAYTAN'a da [good bye]

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar allah aşkına bu mervenin neyini seviyosun kız iğrenç ya berbat bi tipi var ayrıca kızın resimleri de berbat iğrenç çıkmış ben onu gerçektede gördüm gördük havasından geçilmiyo sanki alçak dağları o yaratmış iğrenç ya tek kelimeyle ama billur öle mi kız tam 4 4lük s
üper ya kızda alt yapı var mervedede enkaz ayrıcaa çağkan la merveyi yakıştıranlar çağkan merveye mi kaldı o billuru seviyo zaten aklı olan bi erkek merve gibi biriyle çıkmaz yani çağkanla merve ben buna anca gülerim bakın güldüm bile ha ha ha

Adsız dedi ki...

slm bence merve de güzel sana katılmıyorum hiç görmedim ama görmek isterim senin dediğin gibiyse bence değil ama olsun kendini çok bişey sanmasın öyleyse yani dediğin gibiyse hayranları onu acemi cadı daki gibi beyeniyorlar hep öyle kalsın seni çok beğeniyorum merve

Adsız dedi ki...

merveyi sevmeyenler çok safsınız yaa niye sevmiyosunuz ki asıl billur havalı be! bende onu gördüm zaten ayrıca merve ve çağkan gerçekte de çıksalar ne kadar güsel olur dimi merve hayranları uyumayın alooo!!!

Adsız dedi ki...

ben bu dizii seviom ama tuçeyi daha çok ayşegülden güsel ve güsel rol yapıoo

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben billur yazgan...herkes msn mi çok istiyordu bn msn mi veriyorum
acemicadi_billur_yazgan_19@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm millet ben heval ben mervenin vede çağkanın çok büyük hayranlısıyım çok seviyorummmmmmm onları o diziyi hiç kaçırmadım çok iyide rol yapıyolar vede bi daha oynamasını rica ederim. lütfen
msn adresimi veriyorum h.p.k.1.5@hotmail.com alan olursa sevinirim.

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar acemi cadı nasıl ortadan kaldırıldı ya
gerçektende billur çok havalı kendisini çok beğeniyor billur hanım bide senisevmeyen kişilerle muhattap kurmayın çünkü merve ile çaağkan birbirlerine çok yakışıyorlar ordada sen avucunu yala billur hanım

Adsız dedi ki...

BEN GİZEM DİZİ COOK GÜZEL BEGENİYLE SEYREDİYORUM

Adsız dedi ki...

mrb bn aleyna ilk defa bu siteye giriyorum acemi cadıyı beyeniyorum en çok ayşegülve selimi beğeniyorum
ve tabi tuğçenin komikliklerini saymassak sana email sitemi versem lütfen bni eklermisin lütfennn
aleyna-polat99@hotmail.com hepsi küçük harf ile.

Adsız dedi ki...

keeeeeşşşşşke bitseydi

Adsız dedi ki...

keeeeeşşşşşke bitseydi

Adsız dedi ki...

bence merve ile çağkan birbirlerine çok yakısıyor ama billur da güzel kız bence billurun o kadar da havalı olduğunu sanmıyorum dizide bir selda(şenay gürler)yı çok seviyorum inşallah acemi cadı bir daha tv lere gelir.......

Adsız dedi ki...

slm...

ben acemi cadıyı çok saçma buluyorum ama güzel bir dizi...

msn:artist_kiz_m_51@hotmail.com

Adsız dedi ki...

acemi cadı iğrenç ne hepsi 1i nede selenanın yerini tutar

Adsız dedi ki...

acemi cadı iğrenç ne hepsi 1i nede selenanın yerini tutar

Adsız dedi ki...

acemi cadı iğrenç ne hepsi 1i nede selenanın yerini tutar

Adsız dedi ki...

slm kızlar ben dizidek iablanız ayşegül duydumki beni çok seviyormussunuz bende sizi çok seviyorum size msn adresim iverimmi? tamam ozaman?
acami_cadı_ayşegül@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben Ceyda.Ben acemi cadı yı çok çok sevdim.En çok Selda,Melda,Ayşegülü çok severim.

Adsız dedi ki...

keşke acemi cadı bitmeseydi.ben acemi cadıyı çok seviyorum.şuanda 2008 yılındayız .lütfen acemi cadı devam etsin.hep zaten rtükten dolayı kapandı değilmi.

Adsız dedi ki...

acemi cadıyı rtük kapattı.kpatsın.daha iyi bence sizi hiç sevmiyorum.neymiş sihir falan bunlar herkesin psikolojisini bozuyor.

Adsız dedi ki...

ya acemi cadıyı çok seviyorumda bazıları açılmıyo menüdede yok ama yinede iyi hele ayşegül çok güzelll(:

Adsız dedi ki...

slm ben ayşegül acemi cadı dizisinin idda edyorum ki benden büyük hastası olamaz o diziyi çok büyükbir zevkle izledim tüm yıl boyunca ayrıca keşke bitseydi diyenleri ve merveye çirkin diyenleri acımadan kınıyorum elimde olsa onları görsem onlar için hiç iyi olmaz birde adaşımayşegül ile selimi birbirlarine çooooooooooooook yakıştırıyorum bence siz gerçektede sdevgili olmalısınız eğer sevgili olsaydınız ilişkinizin çok iyi yürüyeceğine tüm kalbimle inanıyorum acemi cadı bittiği için hala çok üzgünüm ama şunuda bilin son bölümleri ilkleri kadar güzel değildi kanal d de oynayan bölümler 100000000 kez oynasada bence ne beni nede başkalarını bıktırmaz hepiizi çoooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

slm ben ayşegül acemi cadı dizisinin idda edyorum ki benden büyük hastası olamaz o diziyi çok büyükbir zevkle izledim tüm yıl boyunca ayrıca keşke bitseydi diyenleri ve merveye çirkin diyenleri acımadan kınıyorum elimde olsa onları görsem onlar için hiç iyi olmaz birde adaşımayşegül ile selimi birbirlarine çooooooooooooook yakıştırıyorum bence siz gerçektede sdevgili olmalısınız eğer sevgili olsaydınız ilişkinizin çok iyi yürüyeceğine tüm kalbimle inanıyorum acemi cadı bittiği için hala çok üzgünüm ama şunuda bilin son bölümleri ilkleri kadar güzel değildi kanal d de oynayan bölümler 100000000 kez oynasada bence ne beni nede başkalarını bıktırmaz hepiizi çoooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

merhaba ayşegül apla bende seningibi olmak istiyorum.
msneni isyiyorum.çetleşiriz
benim mesenem muhammed_m0571@hotmail.com msneni bekliyorum ben sümeyye erdem. ağcalı köyüne okul yapılsın seni seviyorum msneni istiyorum... AYŞEGÜL APLA
...SÜMEYYE ERDEM

Adsız dedi ki...

sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo seviyorum.

Adsız dedi ki...

Merve abla senin benim kadar büyü hayranın olmaz.Keşke acemi cadı bitmeseydi.O bitince tv de izlicek bişi kalmadı.Ayrıca Çağkan abiylede çok yakışıyorsunuz.Keşke ben desenin gibi olabilsem.seni çok seviyorum.Msn ni bekliyorum.benim msn aysegul-okyanus@hotmail.com lütfen ekle beni nolursun yalvarıyorum.

Adsız dedi ki...

ben merve boluğuru çooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum filmde tuğçeden çok sinir alıyorum keşke gerçek hayatta ayşegül ve cenk birlikte olsalar buradan merve boluğura slmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ben merve boluğuru çooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum filmde tuğçeden çok sinir alıyorum keşke gerçek hayatta ayşegül ve cenk birlikte olsalar buradan merve boluğura slmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ben merve boluğura bayılıyorum keşke gerçek hayatta ayşegül ve cenk birlikte olsalar

Adsız dedi ki...

billur yazganı çok beğeniyorum keşke gerçek hayatta seli
mle çıksalar

Adsız dedi ki...

mehaba ben boludan meltem.diziyi çok beğeniyorum.özellikle ayşegül ve cereni çokkkkkkkkkkk seviyorum.dizi çok güzel.

Adsız dedi ki...

dizinizi her zaman hiç kaçırmadan izliyoruz.BU FİLM ÇOK GÜZEL BAYILIYORUZ BAŞARILARINIZN DEVAMNI DİLERİZ ELLERİNİZDEN ÖPER HASRETLE KUCAKLARIZ.ANNENE BABANA SELAM SÖYLE HIIIIII BU ARADA BENİM ADIM TİPSİZ YEREBAKAN.YÜREK YAKAN

Adsız dedi ki...

Lan Bok Gibi Film Yapmısınız Geri Kafalı Adamlar Aq ADam icine Biraz KÜfür Atıştırız

DJ_Hattac

Adsız dedi ki...

ya varya acemi cadı çok güzel bir dizi keşke hiç bitmeseydi ayşegülle selim çok yakışıyor bence onlar gerçektede sevgili olmaları gerekiyor. ACEMİ CADIYI ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ben merve boluğur ben sizi çok seviyorum ben sizmiş gibi yapmayın s-zaten yapan yok ama yapmayın canlarım sizin bütün yarumlarınızı okutyorum canlarım sizi seviyorum hani şu msnenelerini veren kişilerin hepsi başka msnene veriyolar benim msnem deyil canlarım sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookseviyorum adım ein

Adsız dedi ki...

ben acemi cadıyı hep izlerim ve zevkle izliyorumda merhaba ben ceren dizi de oynayanları seviyorum ama bazılarını sevmiyorum.BENİM ADIM CEREN EN ÇOKDA AYŞEGÜLÜ SEVİYORUM...

Adsız dedi ki...

ben acemi cadı dizisini hiç kaçırmadan izliyordum ama bitti bende tekrarlarını izliyorum hafta içi her gün 13.40 ta d max da yayınlanıyor ben en çok ayşegülü seviyorum eğer o dizide oynasaydım mutlaka ayşegülün rolünü almak isterdim. Ve bence dizide en yakışıklı erkek cenk ama en güzel kızda ayşegülçok seviyorum bu diziyiii... ben sevgilerle ece...

Adsız dedi ki...

ayşegül seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

sizi öyle çok seviyorum ki unutamadım hala yayınlanıyo ama ben şimdi bile izlemek istedim.benim adımdamerve adaşız yani mervecim yaşım 21.senin lütfen yaz yada hiç görünmüyosunuz. nerelerdesiniz.sizleri özledik lütfen tekrar böyle doğru birflim çekin yazarınıza teşekkürler süper bir iş çıkarmış. sonra görüşürüz inşallah.

Adsız dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

ben ayşegülü sefiorum bide tugceyi seviorum aysegül şrtunu nasıl yırrttı ama ama slimde koştu yardımına kısacaı tugceyi daha çk sefiorum gercek adıyla billur

Adsız dedi ki...

merve beni tanıdın mı canım ben en yakın arkadaşın burasadan gemlik

Adsız dedi ki...

slm ben bahar acemi cadı dizisini hiç kaöırmadan izliodum ama bitti şu anda televizyonda özetleri var onları bile hiç kaçırmadan izliyorum ve bence çağkan ve merve birbirlerine çok yakışıolar bence gerçek hayattada çıksalar çok güzel olur!!!!!!!! aşkım merve ve çağkan sizi çooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

slm ben bahar acemi cadı dizisini hiç kaöırmadan izliodum ama bitti şu anda televizyonda özetleri var onları bile hiç kaçırmadan izliyorum ve bence çağkan ve merve birbirlerine çok yakışıolar bence gerçek hayattada çıksalar çok güzel olur!!!!!!!! aşkım merve ve çağkan sizi çooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

acemi cadı çok güzel lütfen tekrar yayınlansın ama bu sefer toygarla ayşegül beraber lsun

Adsız dedi ki...

ben vidyodemiştim

şeyma dedi ki...

bencede çok güzel merve abla çok güzelsin sen bu diziden çıksan ben o diziyi daha izlemem

Adsız dedi ki...

Slm ben Şeyma Merve abla çok güzelsin sen ve halaların bu diziden çıksanız ben bu diziyi daha izlemem demiş olayım.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merve abla ölmüş beyninde uğur varmış bu yüzden 3 gün ağladım, zaten bu diziyi son günleri iyi geçsin diye çekmişler keşke yaşasaydı onu mutlaka görürdüm.gerçekten ayşegül&selim çok yakışıyolardı bu habere tüm acemi cadıyı sevenler çok üzülür buna eminim...bence tüm sevenlerini duyuyordur..........