acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


13 Temmuz 2007 Cuma

Acemi cadı 50. bölüm özeti

Hulki Hoca ile yeni müdür yardımcısı Koç arasındaki gerginlik doruk noktasındadır.Hulki Hoca koçu kızdırmak için derse kurbanlık koç ile girer.Durum müdür Dilaver’in kulağına gider.Üstelik kurbanlık koç dersten kaçar.Okul birbirine girer.Selda 1 ay kadın kılığında Mehtap olarak gezme cezasına çarptırılan Deli Ferit ile alış verişe çıkar. Bir dükkan da kendine tıpa tıp ikizi kadar benzeyen kadına rastlayınca komplekse girer ve kendini değiştirmeye kara verir.Kendini iki kez değiştiren Selda’nın son bir hakkı kalmıştır.3.sefer yapılan değişimin ise geri dönüşü yoktur.Hep öyle kalacaktır.Selda’yı kıskanan Deli Ferit onu kendi istediği gibi bir kadına çevirince evde de durumlar karışır.Rüya’dan kurtulmak için Toygar yeni bir yöntem bulur.Bulduğu yeni yöntem bütün okulda şok etkisi yaratır

16 yorum:

Adsız dedi ki...

acemi cadının her bölümünü heycenla bekliyorum çok güzel bir dizi ama günleri sabitlense iyi olur farklı günlerde çıkması hiç iyi değil takip etmekte zorlanıyorum neyse 50. bölümüde her bölümü gibi eğlenceli ve komikti umarım her bölümü böyle olur ve hiç bitmez merve abla ve çağkan abi sizi çok seviyorum cenk abi keşke gitmeseydin senide çok seviyoduk çok yakışıklısınız bu arada selim abi ve cenk abi merve abla sende çok tatlısın bidahaki bölümü merak ediyorum acaba ne olacak??? (sizi çok seven acemi cadı hayranı gizemli rapci...)

Adsız dedi ki...

bu bölüm de her bölüm gibi eğlenceli ve komikti her bölümünü heycanla bekliyorum ama şu günü sabitlense acemi cadıyı daha kolay takip edebilirim merve abla sen çok tatlısın çağkan abi sende çok yakışıklısın umarım dizide hiç ayrılmassınız sizi çok seven(gizemli rapci)

Adsız dedi ki...

SELAM BEN DİLEK ACEMİ CADI DİZİSİNİN BİR BÖLÜMÜNÜ KAÇIRMADAN İZLİYORUM. AYŞEGÜL VE SELİMİ ÇOK SEVYORUM BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYOLAR ACEMİ CADININ TÜM OYUNCULARIN SEVGİLERİMLE DİLEK ;-)

Adsız dedi ki...

ben acemi cadının hayranıyım selim ve ayşegülden yani çağkan çulha ve merve boluğurdan bir isteyem var onlararla msn arkadaşı olmak istiyorum onlara msn adresimi yazıyorum berrak_17_d@hotmail.com lütven beni kaydedin kaydederseniz çok mutlu olurum sevgilerimle dilek ;-)

Adsız dedi ki...

Lutfen daha hizli koyarmisiniz acemi cadi videolarini!!!

Adsız dedi ki...

süpersiniz size bayılıyorum

Adsız dedi ki...

slm bn yine melis bu diziyi çok sewiorum bnce en iyisi merwe abla bn 12 yaşındayım billur ablada çok ii ve gzl ama bn merwe ablayı tercih ederim merwe abla msnini istiyorum lütfen seninle konuşmak için herşeyimi werirdim billur abla seninde msnini istiorum çünkü seni de çoooook sewiorum ikinizinde büyük yerlere geliceğinizi biliyorum.. eğer bni eklemezseniz gerçekten çok üzüleceğim :( sizin için denen kötü sözleri haklı çıkarmış olacaksınız benim msn adresim: melis_erbil@hotmail.com sizi çok sewiyorum hadi byyy

Adsız dedi ki...

acemi cadı dizisi çok güzel gerçekten billur yazganı ve çağkan çulhayı birbirine çok yakıştırıyorum ben dilgeş ezgi 16 yaşındayım lütfen msn mi ekleyin liseli_asi_baby@hotma...
sizi seviyorum.

Adsız dedi ki...

slmlar ben dilgeş ezgi acemicadı dizisini çok beğeniyorum tuğçe ve selim birbirlerine çok yakışıyolar onları seviyorum.

Adsız dedi ki...

slmlar ben dilgeş ezgi acemicadı dizisini çok beğeniyorum tuğçe ve selim birbirlerine çok yakışıyolar onları seviyorum.

Adsız dedi ki...

slmlar ben dilgeş ezgi acemicadı dizisini çok beğeniyorum tuğçe ve selim birbirlerine çok yakışıyolar onları seviyorum.

Adsız dedi ki...

slm ben dilgeş ezgi acemi cadı dizisini çok seviyorum 16 yaşındayım bence çağkan ve billur birbirine çok yakışıyo acemi cadının tüm oyuncularını seviyorum lütfen msn mi ekleyin m.liseli___baby@hot...eklerseniz sevinirim sevgilerimle by.

Adsız dedi ki...

selam ben aylin acemi cadı dizisini çok seviyorum ayşegül ve selimi çok seviyorum birbirlerine çook yakışıyolar acemi cadının oyuncularına başarılar sevgilerle aylin:)

Adsız dedi ki...

acemi cadı dizisini çok sewiyoruw yaa selena kalksın bence acemi cadı kalkmasın ve burada biraz videları hızlı yaparmısınız yaaa merve ablabeni eklermisiniz yaaa samettcan_98@hotmail.com lütfen ekle nolurrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

ben münire acemi cadıyı cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk!!! seviyorum her bölümünün 1 salisesini dahi kaçırmıyorum billur yazganı yani billur ablayı cok seviyom merve ablayıda seviyom ama onu kadar değil msn adreslerinizi verirrseniz cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkk sevinirim...

Adsız dedi ki...

"Acemi Cadiyi" yeniden yayinlasinlar yeni bolumlerini, sikilmadigim tek dizi.