acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


19 Nisan 2007 Perşembe

Acemi cadı 38. bölüm özeti

JÜLİET OLMAK AYŞEGÜL’Ü MUTSUZ EDİYOR.
OKULDAKİ TÜM KIZLARIN HEDEFİ HALİNE GELEN AYŞEGÜL’Ü CEREN BİLE MURAT’TAN KISKANINCA BÜYÜK KRİZ PATLAK VERİYOR.

GENÇ VE GÜZEL KALMAK İÇİN SİHİRLE KENDİNE FORMÜL ARAYAN SELDA GUDUBET’E DÖNÜŞÜR.

Ayşegül ve Selim’in karşılıklı Jüliet ile Romeo oynamaları okulda büyük kıskançlığın yaşanmasına neden olur.Bütün kızların gözü Ayşegül’ün üzerindedir.Büyük gerginlik provalarda patlak verir.Ayşegül’ü Murat’tan kıskanan Ceren öyle bir laf ederki çok kırılan Ayşegül’ü provaları terk eder.Selda ise kafayı genç kalmakla bozmuştur.Deli Ferit’in kendinden daha genç ve güzel bir kadınla olma ihtimalini paranoya dönüştürür.Sihirli formülle güzelleşmeye çalışırken atm bir gudubete dönüşür.Ceren ile Ayşegül’ün aralarının bzouk olmasını fırsat bilen Tuğçe taktik değiştirerek sınıfta Ceren ile oturmaya başlar.Selim Ayşegül’ü tiyatroyu bırakmaması için ikna etmeye çalışır.Çıkan tartışma nedeniyle provalar ertelenir.Herkes Ayşegül’ün vereceği kararı beklemektedir.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

salak kız selimi elinden kaptıracaksın neredeyse... birAz dikkatli ol

Adsız dedi ki...

lÜtfen koyun 38.bolumu
çoook mennun olurum koyarsani :D

Adsız dedi ki...

bölüm güzeldi bu arada mervenin msnsini veriyorum. bolugur__1987@hotmail.com gerçek merve

Adsız dedi ki...

ya lütfen acemi cadıyı tekrar pazar gününe alın lütfen izliemiyorum artık acemi cadıyı çok üzülüyorum benim en sevdiğim dizimdi acemi cadı bide 38. bölümüde koyarsanınz çok sevinirim

Adsız dedi ki...

ayy çok güzeldii bu bölümmm

Adsız dedi ki...

bn merveyi çok seviyorum çok şirin bir kız bir aralar 21 yasındaymış dediler bnde 100 yasındayım dedi herkez gulemeye basladı aysegul tuğçeye diikat et selim çok yakışıklı onu skn elinden kaçırma:=))

Adsız dedi ki...

Ben tuğçeye bayılıyorum onu çok seviyorum çok güzel bi kız ayşagül de çok güzel bu arada

Adsız dedi ki...

ayşegül selime sahip çık cenk geri dönsün

Adsız dedi ki...

cok tsk merwenin msn ini werdin icin