acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


29 Ağustos 2007 Çarşamba

Acemi cadı 55. bölüm özeti

Melda’nın Müdür Dilaver biraz daha otoriter olsun ve okulu bırakmaktan vazgeçsin diye iyi niyetle yaptığı büyü okulu fena karıştırır. Müdür Dilaver çok sert ve olması gerekenden de fazla otoriter birine dönüşmüştür.Bu yeni Dilaver’den hem okuldaki hocalar hem de öğrenciler nasibini almaktadır.Selim’in ise temizleme ve silme hırsı devam etmektedir.Gözü tozdan ve kirden başka kimseyi görmeyen Selim Ayşegül’ü bile unutmuştur.Varsa yoksa onun için en önemli şey kirlenen her şeyi tertemiz yapmaktır.Ayşegül Selim’i durdurmak için acil durum planı yapar ve Selda Halasından yardım ister.Ancak Selda Halasından aldığı tavsiyeler var olan durumdan daha tehlikeli sonuçlara yol açar.Evde de Duman’nın misafiri eski arkadaşı Suphi vardır.Kedi olma cezası yeni bitmiştir.Artık dünyayı ele geçirme planlarını geride bıraktığına Selda’yı inandırır.Ancak Duman ve Suphi’nin yeniden bir araya gelmesi pek de masum değildir.Suphi’nin bu ziyareti evdekiler için hiç de hayırlı olmaz.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb benim adım esra yaşım 14ve acemi cadıyı izliyorum ve seviyorum çok seviyorum ama abartmak istemiyorum emin herkes merve boluğuru ve acami cadıyı çok seviyordur ama öyle abartarak anlatıyorsunus ki herkes demiyim ama %90nınız böyle yapıyor ve inanın dışarıdan çok itici görünüyorsunuz emin olun ben sizden fazla seviyorumdur onu hep takip ediyorumdur ama onu yyın yapmaya gerek yok öle diimi? çünkü benim onu sevmemin kimseye yararı yada zararı yok neyse merve boluğura slmlar okul ve işhayatında başarılar (için hep mutlulukla dolsun MERVE BOLUĞUR)

Adsız dedi ki...

GÜZEL BİR BÖLÜM OLACAĞA BENZİYOR.AYŞEGÜL BUNUN ÜSTESİNDEN DE GELECEK.KARIŞIKLIKLARI DÜZELTİP AYNI LİSEYE GİTMELERİNİ SAĞLAYACAK.BENİM YORUMUM BÖYLE

Adsız dedi ki...

ya ayşeğülle selimin arası da bi bölümde iyi olsun kaç bölümdür hep bi macera bi bölümde normal olsun

Adsız dedi ki...

acemi cadı harika bir dizi bayılıyorum her bölümü hiç kaçırmadan izliyorum.hele son bölüm harikaydı bence.

Adsız dedi ki...

YAAAAAAAAA NEDEN VIDEO LARI YOK COK MERK ETTIM BEN YAA

Adsız dedi ki...

ya bu bölüm bi harikaydı bence hele sonu çok komik bitti umarım uzun zaman sürer ben deli ferit ve dilaver hstasıyım onu çok beyeniyorum o olmasa dizinin tadı çıkmaz ben bide eski seldamızı çok özledim bide tuğçe yanlız kaldı umarım yine kendisine grup yapar.tpygarda çok güzel oynuyo ama simge selçuk biraz yapmacık geliyo düzeltir umarım ben idil

Adsız dedi ki...

Bence diziye biraz daha heycan gelmeli. Dizi biraz daha renklenmeli. Önceden toygar ve selimin ayşegül için atışması diziye heyecan katıyordu. Güzel bir dizi. Ben beğenerenk seyrediyorum.

Adsız dedi ki...

bende 14 yaşındayım eskiden bu diziyi izliyordumj ama artık iyice abarttılar okul tımarhane gibi oldu bence bu kadar abartmasınlar yoksa merve boluğur u çok severim ben ama diziyi günden güne abartıyorlar.eskiden bari oklu normaldi.ayrıca bunların okulu hiç tatil omuo heralde

Adsız dedi ki...

bu arada yukarıdaki hale adlı arkadaşa bişi diyeceğim onlar zaten liseye gidiyor üniversiteye geçicekler......

Adsız dedi ki...

bu dizi git gide berbatlaşmaya başladı dikkat edin bence hep aynı şeyler artık izlemiyorum ESRA

Adsız dedi ki...

ben merve boluğuru beğenmiyorm.billur yazgan çok güzel

Adsız dedi ki...

Bende yukarıda filme biraz heyecan gelmeli diyen kişiye katılıyorum. Biraz daha heyecanlı olursa daha çok izleyici kitlesi olur bence. Bende beğenerek seyrediyorum.

Adsız dedi ki...

BANA GÖRA ACEMİ CADI DİZİSİNE BİRAZ HEYECAN GELMELİ BU NE YA DİZİDE HİÇBİR HEYCAN YOK İYİCE SAPITMIŞ YANİ ESKİ BÖLÜMLERİ KANAL D DEKİ BÖLÜMLERİ DAHA GÜZELDİ SADECE YER OLARAK STARDA GÜZEL BENCE YANİ DİZİ ESKİSİ GİBİ OLSUN YOKSA REİTİNG KAYBEDİYOR...

Adsız dedi ki...

BU DİZİYİ GİTTİKÇE SAPTIRIYORLAR BİR OKULDA ÖĞRETMENLERE KARŞI BU KADAR SAYGISIZLIK OLMAZ ÖĞRETMENLER BİR ACAİP HİÇ ÖĞRETMEN GİBİ DEĞİL GENE ESKİDEN DAHA İYİYDİ ŞİMDİ HİÇ BEĞENMİYORUM TUĞÇENİN KARAKTERİYLE OYNANMIŞ ESKİ HAVASI VE AYŞEGÜLE OLAN GICIKLIĞI KALMAMIŞ ODA ESKİDEN DAHA İYİYDİ

Adsız dedi ki...

çağkan abii ççççoooookkkkkk yakışıklısın çççoookkkk seviyorum ordaki herkese yani oyunculara selam ve kolay gelsin öpüyorum sizi bye bye

Adsız dedi ki...

bence billur yazgan merve boluğurdan dahada güzel ve diziyi dahada iyi oynuyo bu yüzden billur yazgan dururken merve boluğur da niye