acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


13 Ocak 2007 Cumartesi

Acemi cadı 25. bölüm özeti

AYŞEGÜL SONUNDA MURADINA ERİYOR...
SELİM AYŞEGÜL’E ARKADAŞLIK TEKLİF EDİYOR...

AYŞEGÜL DE KABUL EDİYOR...

Ayşegül ve Selim sonunda çıkmaya başlıyorlar.Önce bunu okulda saklamaya karar veriyorlar.Ceren sayesinde tüm okul bu haberi öğrenmiştir.Özellikle de Tuğçe ve Toygar bu geliişme ile büyük hüsrana uğrarlar.Tuğçe ve Toygor ikiliyi ayırmak için vakit kaybetmeden harekete geçerler.Fakat Ayşegül ve Selim’i Tuğçe ve Toygar’dan daha büyük bir tehlike beklemektedir.Selim normal bir insan olduğu için Ayşegül 18 yaşına gelene kadar onun elini tutmamalıdır.Eğer tutarsa %50 bir ihtimalle o kurbağaya dönüşecektir.Ayşegül bu haberle yıkılır.Üstelik Selim bir an önce onun elini tutmak için yanıp tutuşmaktadır.Ayşegül daha fazla kaçmaz şansını denemeye karar verir ve elele tutuşurlar.Şans Ayşegül’den yana eğildir,Selim kurbağa döner.Selim’i eski hale döndürmesi için Ayşegül’ün Selim’e olan aşkının gerçek aşk olduğunu kanıtlaması gerekmektedir.Bunu için Deli Ferit’in gerçek aşktestine girmesi gerekmektedir.Eğer Ayşegül bu testi geçemezse tıpkı Selim gibi hayatına kurbağa olarak devam edecektir...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben su lafı billur ablaya söylüyorum bende senin gibi giyiniyorum bende okulun en popilerkızıyım benim adımda tugce seni seniyorum

Adsız dedi ki...

ayşegül senin selmle ilgilen men lazım selim çekingen olma billur sana bayılıyorum

Adsız dedi ki...

sen bir numarallısın billur .merve tatlı,sen güzel,serlim ho,cenk yakışıkı

Adsız dedi ki...

merve tatlı,billur güzel,selim hoş,cenk yakışıklı

Adsız dedi ki...

selim bisi dicem:D

olum warsa sen o kızı seviyon ama o kız biraz veriyo haa:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

sizi çok seviyorum yine başlayacaksınızzzz hem de öğlenn


selim ve ayşegülll
yazdıı