acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


24 Aralık 2006 Pazar

3. Bölüm Özeti


Okulda parti heyecanı vardır. Ayşegül, okul partisine Selim’le gitmek isterken Tuğçe ondan önce davranır ve Selim’i kapar. Tuğçe’nin alaylarına dayanamayan Ayşegül partiye gitmekten vazgeçer. Yeğenlerinin mutsuz olmasına dayanamayan halaları Melda ve Selda, özel bir büyü ile şekil verdikleri hamuru çok yakışıklı bir gence dönüştürürler. Ayşegül’e partide eşlik edecek bu sihirli genç, 2 saat sonra yine hamura dönecektir. Ayşegül bütün uyarıları dikkate alarak Tarkan Tan adını verdikleri sihirli eşi ile partiye gider. Herkes çok iyi dans eden Tarkan Tan’a bayılır. Selim ile partiye gelen Tuğçe bu duruma çok bozulur bütün hilelere rağmen ne yapsa Ayşegül’ü bir türlü yenemez. Selim ise Ayşegül’ü çok kıskanır. Ancak Melda aktif ve heyecanlı tozundan karışıma çok döktüğü için Tarkan Tan yerinde duramaz ve herkesle dans eder. Bu kez eşler değişir. Tuğçe, Selim‘i kıskandırmak için Tarkan Tan’la dans etmeye başlar. Böylece Ayşegül de Selim’le baş başa kalmaya fırsatı bulur. Selim’den istediğini bulamayan Tuğçe, Tarkan yapışır. Ancak oda hamur olup ortadan kaybolunca işler karışır. Bu arada Melda ile Ayşegül’ün okul müdürü arasında da duygusal bir yakınlaşma başlar

5 yorum:

Adsız dedi ki...

PINAR DİYORKİ...
BEN BU DİZİYE BAYILIYORUM ÇIKTIGI GÜNEN BERİ MERAKLA İZLİYORUM BU DİZİ BİTMESİN DİZİDEKİ HERKESİ COKKKKKKKKKK SEVİYORUM HERKESE SLM LAR MERVE:(AYŞEGÜL) ABLA LÜTFEN MSN WEERRMİSİN LÜTFEN BAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY SİZİ ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

SLM BEN U DİZİYİ COK SEVİYORUM AYŞEGÜL SANA BAYILIYORUM SENİ VEE DİZİ SETİNDEKİ HER KESİ ÇOK SEVİYORUM HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKÇÇÇÇAAAA ÖPTÜM................
PINAR

Adsız dedi ki...

SLM NBR MİİLET HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM........................................... İYİGÜNLER

Adsız dedi ki...

SLM BEN PINAR VE BEGÜM HEPNİZİ ÖZELLİKLE DİZİYİ ÇOK SEVİYORUZ BU DİZİ BİTMESİN LÜTFEN NE OLUR BU YORUMU ALIN HAYATTIMDA İLK KEZ YORUM YAZIYORUM

Adsız dedi ki...

BEN ACEMİ CADIYI ÇOK SEVİYORUM ÇOK GÜZEL FİLİM VE ÖZELLİKLE NÜTFEN PAZAR GÜNLERİ SAAT:1.00 BAŞLASIN 5.00DA BİTSİN İSTİYOM...
SENİ ÇOK SEVİYOM SELİM. YAZAN:BERNA KARAHAN