acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


17 Haziran 2007 Pazar

Acemi cadı 46. bölüm özeti

Selim ile Ayşegül ilişkilerine ara verdikleri için mutsuzdurlar.Fakat ikisi de ilk arayan olmak istemezler.Selim ile Ayşegül arasındaki bu gerginlik okul ortamınada yansır.Ayşegül sadece Tuğçe’nin tacizlerine katlanacağını düşünürken hiç beklemediği bir başka rakip daha ortaya çıkar.Üstelik Selim’i okulunda ziyaret eden bu rakip Tuğçe’den daha güçlü ve avantajlıdır.Bu süpriz ziyaretçi okulda bomba etkisi yapar.Ayrıca Toygar’da gelen kişiyi yakından tanımaktadır. Selim’i tamamen kaybettiğini düşünen Ayşegül, çareyi sihirli dünyada arar.Daha fazla aşk acısı çekmemek için kendine çok tehlikeli bir sihir yapar.Melda ve Selda Ayşegül’ün yaptığı sihirden habersizdir.Melda Dilaver’in ani evlilik kararını düşünmekle meşgulken ,Selda kafayı yeni açacağı kafe ile bozmuştur.Kafeye görkemli bir açlış hazırlar ve Melda’nın eski belalısını da çağrınca ortalık fena karışır.Ayrıca Selda’nın kafe açmasına karşı olan Deli Ferit’te açılışa gelmiştir.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

bence çok güzel bir dizi ama merve boluğur tipsiz bir kız yerine daha güzel bir kız oynayabilirdi

Adsız dedi ki...

hayır merve rolunu cok ıyı yapıyor vede cok guzel bır kız cok yanlıs dusunuyosun bence

Adsız dedi ki...

SAÇMALAMA BE MERVE ÇOOOK GÜZEL ÇOK DOĞAL BİRİS ROLÜNÜ ÇOK GERÇEKÇİ YAPIYO.ÇOK GÜZEL SEN GÜZELDEN ANLAMIYOSUN GELİBA

Adsız dedi ki...

acemi cadi cok güzel bir film ama
aysegül ve selim ayrilmasalardi
daha cok güzel olurdu bence. tati kacmaya basladi.

Adsız dedi ki...

qüzellik kişiye qöre deişir bu onn güzelden anlamadini qöstermez hem ne biçim lise hayatta asktan onemli şeyler war bu siteye qirip yorum yazdiim için utaniom ne kadar saçma bişi YAA ben lise 2 e qidiom we hayatimda bu kadar salakça bişi qörmedim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende şaçmalıyosunuz ayşegülde güzel hemde güzel oynuyor.tek kelime bu dizideki herkez çok güzel ve güzel oynuyor.

Adsız dedi ki...

ya bence ayşegül ve selim yine sevgili olsunlar dizinin tadı kaçıyo herkes ben daha izlemem diyo

Adsız dedi ki...

bence dizi sihirli çocukça bişi ama bravo baktıran bi dizi bende bakıyorum fakat Ayşegüle Selim ayrılmamalıydı

Adsız dedi ki...

merhaba ben meryem
bende arkadasima katiliyorum
lise daha önemli seyler var ne o ask mesk.ders 100 kere daha önemli.ama bosverin zaten sadece bir dizi .hep olur dizilerde bu yani ask yoksa kimse diziden keyif almaz!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

BEN MERYEM SIZE 48:BÖLÜMÜN ÖZETI GÖNDERIRYORUM!!!!!

Başına açtığı tüm dertlerden sonra Ayşegül Selim ile ilişkilerini sihir kullanmadan doğal akışına bırakıyor. Melda ve Müdür Dilaver ise evlendikten sonra oturacakları ev ile ilgili ayrılığa düşüyorlar.Melda,Selda’larla birlikte yaşamak ister Dilaver ise ayrı evde oturalım diye diretince kriz patlak verir.Üstelik Selda ve Müdür Dilaver’in dertleşmelerini yanlış anlayan Melda ortalığın fena karışmasına neden olur.Ayşegül’ün aklı Selim de, Selim’in de Ayşegül’dedir.Fakat Bir türlü itiraf edemezler.Okulda ise Hulki hoca ile müdür muavini koç arasında gerginlik iyice tırmanır.Sonunda Hulki hoca istifasını verir.Ayeşgül’ün ise beklediği mucize sonunda gerçekleşir.

29 Haziran Cuma 20:00 / yeni bölüm

Adsız dedi ki...

tek kelime ile süper ama ben herkeze katılıyorum ayşegül ve selim ayrılmasınlar dizinin tadı kaçıyo olmasın böyle bişey :( iyi olmuyo öyle.tuğçe çok havalı biri ama rolünün çok ama çok güzel oynuyor zaten o dizideki herkez güzel oynuyor bunu herkez biliyor ve inanıyor...

Adsız dedi ki...

bence acemi cadı çok güzel bir flim çok beğeniyorum merve çok hoş rol yapıyo kim nederse desin merve çokta güzel bir kız

Adsız dedi ki...

acemi cadı çok hoş bir dizi bir gün konuk oyuncu olarak gitmeyi çok isterimm :)

Adsız dedi ki...

arkadaslar nicin bölüm buraya yüklenmedi ya.ufffffffffffffff

metin dedi ki...

slm merve hanım

Adsız dedi ki...

bu siteye girip yorum yazdığı için utanan arkadaşımıza sesleniyorum bence burası bu diziyi sevenlerin yeri ve insanları kötüleyen yada diziyi kötüleyen yorumlar olmamalı..

Adsız dedi ki...

MERVE ABLA ÇOK TATLI ONU ÇOK SEVİYORUM ASLINDA BİLLUR ABLA ÇOK GÜZEL Bİ KIZ AMA BN MERVE ABLAYI DAHA ÇOK SEVİYORUM ACEMİ CADI DİZİSİNDE EN ÇOK SELİM VE AYŞEGÜLÜ SEVİYORUM ÇOK YAKIŞIYOLAR YAA
YA ŞU DOĞA KOLEJİNDEKİLER NE SANSLI ONLAR ACEMİ CADI EKİBİNİ GÖRÜYOLAR ÇÜNKÜ DİZİ ONLARIN OKULUNDA ÇEKİLİYO YA NE GÜZEL BİŞİ

Adsız dedi ki...

ismsizzz ben hergün acemi cadıyı kacırmadan izlerim keşke okulun en popiler kızı ayşegül olsa selimle evlense ama tuğcenin rolleri hiç güzel deyil manyakçca