acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


2 Mayıs 2007 Çarşamba

Acemi cadı 40. bölüm özeti


SİHİRLİ DÜNYAYA BİR BEBEK GELİYOR...KAPIYA BIRAKILAN KİMSESİZ BEBEĞE SELDA SAHİP ÇIKIYOR.

TUĞÇE TAKTİK DEĞİŞTİRİYOR.ÇALIŞKAN VE ÇOK KİBAR OLAN YENİ TUĞÇE HEM ÖĞRETMENLERİN HEM DE SELİM’İN İLGİSİNİ ÇEKMEYİ BAŞARIYOR.CEM’İ ETKİLMEKE İSTEYEN BERNA İSE ÖĞRENCİLİK HAYATINI MAHVEDEBİLECEK ÇOK TEHLİKELİ BİR YOLA BAŞVURUYOR.

Pasta işine giren Selda bu işten de sıkılınca sihir ile 10 dakikada bir sürü pasta yapıp satmaktadır.Melda bu yüzden Selda’yı eleştirir ve sen bebek de bakamazsın onu sıkılınca sihirle büyürtürsen der ve kavga ederler.Selda kavga sonrası kapılarının önünde bir bebek bulur,onu Melda’nın kendisini denemek için bıraktığını düşünür.Ablasını mahçup etmek için bebeğe bakmaya başlar.Gerçek akşam Melda eve gelince ortaya çıkar.Kimsesiz bebekle Mleda’nın hiç bir ilgisi yoktur.Karakola başvururlar.AncakSelda annesi bulunsa bile bebeği vermek istememektedir.Okulda da durumlar karışıktır.Ceren’in kıskançlığı Murat’ı bezdirir.Gonca’dan intikam almak isteyen Berna okul hayatını bile biterecek yasak ve tehlikeli bir işe kalkışır.Tuğçe yeni bir taktik dener.Selim’i etkilemek için derslerine önem verir,Tuğçe bir anda çalışkan ve kibar, tıpkı Ayşegül gibi bir öğrenciye dönüşür.Bu değişim saedec öğretmenlerin değil Selim’in de ilgisini çekince Ayşegül çok bozulur

17 yorum:

Adsız dedi ki...

slllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm merve aşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

slllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm merve aşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

ben esra sana bayılıyorum

Adsız dedi ki...

ayşegülü ve selimi çokkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

ayşegülü ve selimi çokkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

SELİM GERÇEKTEN ÇOOK YAKIŞIKLISIN :)

Adsız dedi ki...

selam ben buse siziiiiiiiiiiii veeeee dizzzzzzzzzzyii çok seviyorm

Adsız dedi ki...

aysegul cooook guzel bir kizsin

Adsız dedi ki...

Merve Ablacığım seni çooook seviyorum.Sizin büyük bir hayranınızım.Bütün ekip çalışanlarına selam yolluyorum.Şunu unutma Merve Ablacığım seni çooook seviyorum ve ölene kadarda seveceğim.......:)

Adsız dedi ki...

Merhaba,
40 bolumu koyarmisiniz?

Adsız dedi ki...

ya çıldırcam çabuk gelsin şu 40 ıncı bölüm

Adsız dedi ki...

cenk abi nolursun bana msne adresini yollarmısın seni cok seviyorum ya cicegim_1574@hotmail.com cenk abi bekliorum nolursun

Adsız dedi ki...

yaa bnce aysegül çok ii kalpli ama tuçee daa güsell ben en çok tuçe yi beeniomm


sewgilerrrr...

Adsız dedi ki...

40 bölümünü yayınlasanız daha iyi olur billur yazgan seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

lutfen 40bolum koyuuuuuuuuuuun !!!!

Adsız dedi ki...

slm merve dizinizin hastasıyım ekipdekileride çok seviyorumrica etsem bana msn veya cebini gönderirmisin öptüm bye ayriyetten msn adresim barbie_emine_1993@

Adsız dedi ki...

nbr acemi cadıdan en çok billur yazgan gizelllll. süper bir kız yha