acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


14 Ağustos 2007 Salı

Acemi cadı 53. bölüm özeti

Ayşegül’ün başı kendi yarattığı süper kahraman Tuğçe ile derttedir. Tuğçe’ye yaptığı korkusuzluk sihri yüzünden Selim ona hayran olmuştur. Tuğçe okulda bütün zor durumda kalanlara büyük bir cesaretle yardım ederek kısa sürede kahraman olur.Selim de sürekli onun korkusuzluk hikayelerini dinlemek için yanındadır.Selim’i Tuğçe’ye kaptırmak üzere olan Ayşegül, Melda Halasından yardım ister.Tavsiyelerine kulak asmadığı için bu kez halası ona yardım etmez. Zaten Duman yüzünden başlarında çok büyük bir bela vardır.İnsan’a dönüşebilmek için Deli Ferit ile tavlaya oturan Duman evlerini,Selda’nın kafesini kaybettiği gibi yaptığı anlaşma gereği Selda,Melda ve Ayşegül 300 yıl köle olacaklardır.

24 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bolum coook heyecanli gececek gibi

Adsız dedi ki...

özeti varda videosu yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

çok mutluyum ya bitirmesinler bu diziyi çok süper bi dizi ama keşke eski halamız yine gelse ben bunu hiç beğenmedim....

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi çok seviyorum lütfen bitirmesinler eski halamız şenay gürler yine gelse tam süper olcak aslında lütfen bitirmeyin bu diziyi selenalara bin basar hiç değilse onlar gibi saçma değil....

Adsız dedi ki...

merhaba .acemi cadıyı çok seviyorum.ama artık pazar günü olsun bana cevap yazın

Adsız dedi ki...

çok mrk ettim ama ben dizilerde hep böyle konularda çok gerilirim

Adsız dedi ki...

bence bu bölüm süper izlemeye calısacam

Adsız dedi ki...

ayşegül ile selim yine beraber olsunlar selim tuçe nin peşinden gitmesin onlar ayşegül ile çok yakışıyorlar ayşegül & selim

Adsız dedi ki...

Ay iyiki bitmedi bu dizi. Selena'dan bin kat daha iyi. Hic olmasa acemi cadi sacma degilm, cok eglenceli :b

Adsız dedi ki...

slm ben Ankara'dan Kübra sizlere bir şey söyliyeceğim orada bir arkadaşımız merhaba .acemi cadıyı çok seviyorum.ama artık pazar günü olsun bana cevap yazın demiş ben ona katılmıyorum çünkü ben acemi cadıyı hep izliyorum ama pazar günü olursa izliyemem nedenini belki anlamışsınızdır acemi cadı benim favori dizilerim arasında benim hergün bir dizim var hemde saat 20:30 da o yüzden acemi cadı cuma günleri olsun bu hafta cuma günüydü neden bilmiyorum ama bir tahmin yürütüyorum geçen hafta yayınlanamadı bu yüzden olabilir ya da yalan dünya gzl bir dizi olduğu için tuttu bu yüzden cumartesiye aldılar buda olabilir hangisi olduğunu bilmiyorum ama ACEMİ CADI CUMA GÜNLERİ OLSUN!!! dizi ekibine oyuncularına vede en önemlisi dizi yönetmenine çooooooooooooooooooooook teşekkür ediyorum herkesin başarılarının devamını diliyorum good bye

Adsız dedi ki...

ya çok güzel bi dizi bayılıyorum selena berbat

Adsız dedi ki...

ya çok güzel bi dizi harika selenadan nefret ediyorum.

Adsız dedi ki...

eskiden dizi çok güzeldi ama artık gerçekten çok kötü...dizi sadece maskaralık dolu ama eskiden böle deildi şimdi dizide herşeyi abarttılar ..bi de bütün tv dizileri hakkında söliyceklerim var:ya sanki herkes 3 katlı villalarda oturuyor bence çok komik dizilerde herkes zengin:)bi tek kavak yelleri güzel

Adsız dedi ki...

ya bişi dicem bunlar tiyatro için avrupaya gitceklerdi gitmediler ondan sona gonca ve berna küstü aniden en iyi arkadaş oldular sona selda hala yurtdışına gitmişti onu herkes yeni selda olarak tanıo bi de murat ve ceren çıkıo mu çıkmıo mu belli değil çıkıolarsa daha fazla beraber olsunlar biz artık ayşegülü selimi muratı cereni birlikte görmek istiyoruz dikkate alırsanız sevinirim bu güzel diziyi izleyicinin fikirlerini de görerek hazırlarsanız seviniriz

Adsız dedi ki...

bence şenay gürler tatilde olduğu için şimdilik onu koydular

Adsız dedi ki...

bu bölümünüizleyemdim lütfen videosunu koyunda yorum yapalım :)

Adsız dedi ki...

53.bölümün videosu nerdeeeeeee ne zamandan beri bakıyorum ınternete hala koymamıssınızz:-(

Adsız dedi ki...

bence toygarla ayşegül birleşsin

Adsız dedi ki...

bence diziyi abartmayın tadında kalsın.........

Adsız dedi ki...

Ya benim takıldıgın şu neden filmde ayşegülle tugçe düşmanlarki kardeş olsunlar olsun bitsin ama filmin tadıda tabi öyle oluyor ayşegül çok güzel tugçede güzel ama tugçe ayşegülden daha güzel ama o kötü ama gerçek hayatta iyimi,kötümü bilinmez benim adım dilara 1997 dogumluyum msn adresim bu:dilarakuru_1998@hotmail.com ne olur merve ,selim,tugçe abla bu mektubumu okuyun veyada isteyenlerde eklebiliir acemi cadı hayranı olanlar neyse hepinizi çok öpüyorum kendinize çok iyi bakın hayatınız mutlulukla dolsun bye.

Adsız dedi ki...

benimde blogum var.acemi cadı yı seviyorum.bence güzel bir dizi tuğçe ye bayılıyorum.çok güzel bir kız

Adsız dedi ki...

hey bu bolumu siteye ne zaman koyacaksiniz???? bekliyorum cok sagol

Adsız dedi ki...

acemi cadı çok güzel bi dizi diğer dizilere laf etmeye de hiç gerek yok bence.ilk bölümleri daha güzel geliyordu tabiki ama bu bölümleri de güzel.mantıklı olmak da fayda var.biraz abartıya kaçıldı galiba.ama herşeye rağmen geçen yazdan beri izlemeye çalışıyorum ve bu dizinin çok sevildiğine inanıyorum.ayşegül ve selimi birarada görmek çok güzel.ama selimmmmm çokkkkkkkkkkk tatlı ya.artık rüyalarıma girmeye başladı.ne diyebilrim ki allah sahibine bağışlasın.şunu bil ki gerçekten çok da iyi birisin bence selimmmm.başarılarınızın devamını dilerim.

Adsız dedi ki...

gzlllllll
crazy_ela_34_29@hotmail.com crazy_zaza_29@hotmail.com