acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


22 Mayıs 2007 Salı

Acemi cadı 43. bölüm özeti



ACEMİ CADI MARDİNDE...MÜDÜR DİLAVER MARDİN’DEKİ ÖĞRENCİLER İÇİN TOPLANAN YARDIMI AYŞEGÜL VE TUĞÇE BİRLİKTE GÖTÜRMESİNE KARAR VERİYOR.SELİM’E İSE SÜPRİZ BİR İŞ TEKLİFİ GELİYOR.SELİM’İN BU İŞ YÜZÜNDEN POPÜLER OLMASI AYŞEGÜL’Ü KISKANÇLIK KRİZİNE SOKUYOR.

Müdür Dilaver Mardin’de okumak için yardıma muhtaç çocuklar için toplanan yardımları öğrenciler tarafından adrese bizzat teslim edimesini istiyor.Bunun için okuldan iki öğrenci şeçilecektir.Herkes merakla kimlerin gideceğini beklerken Toygar okuldaki öğrencilerin gizlice fotoğrafını çeken iki kişiyi yakalıyor ve fena hırpalıyor.Olay müdür Dilaver’e kadar büyüyünce işin aslı ortaya çıkıyor.Reklam ajansından gelen bu kişiler yeni reklam yüzü aramaktadır.Aradıkları yüzüde bulmuşlardır.Şanslı kişi Selimdir.Bu durum Ayşegül’ün canını sıkar.Selim’in ünlü olup kendisini bırakmasından korkmaktadır.Müdür Dilaver’in kararı ise daha da canını sıkar.Mardin’e Tuğçe ile beraber gideceklerdir.Tuğçe daha gitmeden söylenmeye başlar.Ancak Ayşegül’ü bu hiç gitmek istemediği gezide iki büyük süpriz beklemektedir.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

bence ayşegül tugcenin yerinde olsaydı tugcenin yapdıklarının aynısını yapardı.ikiside çok kıskanççççç

Adsız dedi ki...

KATILIYORUM AMA SON BÖLÜMDE TUĞÇENİN İYİLİKSEVER OLMASI ÇOOOOOK HOŞUMA GİTTİ.

Adsız dedi ki...

sana katılıyorum selim reklam filminde oynadığı için görmedinmi ikiside kıyametleri koparttı ikiside kıskandı ama mardine gitmeleri çok iyi oldu tuğçe bu sayede ii bir insan oldu

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Yaa lutfen 41 bolumu koyarmisiniz

Adsız dedi ki...

diziyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

tug çenin iyilik sever olması hoşuma hiç gitmedi bide ayşe gülle selim dahada yakınlaşmalılar

Adsız dedi ki...

ya ben hic beyenmedim bu bölümü
aslinda cenkisiz hic bi bölüm yok

iyki ceren var yoksa cok kötü olurdu dizi

ama nolluur cenk geri dönsün

ve ceren ona halla asik oldugunu anlasinnnnn nolluuur

cenk yalvarriyorummm seni sevenler var diziye bakmazlar artikk
sensiz dizinin taddii yokkkk

Adsız dedi ki...

hic güzel deyildi aslinda bu bölümmm



ama cenk geriii dönn nolluurr
bak cildiricam
sitene bak herkez geri dönmeni istiyoooo nolluurr

Adsız dedi ki...

bence tuğçe yine selim mi almak için iyilik yaptı katılmıyorum sana

Adsız dedi ki...

diziyi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

sevgili adaşım merve seni çok seviyorum süper bi oyuncusun çok tatlı ve de güzelsin.başarılarnn devamını dilerim.... lütfen beni eklermisin sana ulaşmam gerekiyor. dizi için :)lütfeeeen! pembe_panter1_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Acemi cadı ekibini tebrik ediyorum onlar tamamıyle mükemmel.Ayrıca cenkin dönmesini bende istiyorum.Merve ablayı ve çağkan abiyi ayrıca tebrik ediyor ve sevgilerimi gönderiyorum.

Adsız dedi ki...

ya merve beni eklermisin lütfen bende seninle konuşmak istiyorum lütfen ne olur yalvarıyorummm tatlimsiesra@hotmail.com sen çok iyi bi oyuncusun

Adsız dedi ki...

beyler merve çok güzel bi tavlasam