acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


5 Nisan 2007 Perşembe

Acemi cadı 36. bölüm özeti

EVDE BÜYÜK KRİZ... HEM MELDA HEM DE SELDA AYNI GÜN NİŞANLANMAYA KARAR VERİNCE EVDE OLAY ÇIKIYOR
0 BEDEN OLMAYA KARAR VEREN TUĞÇE BÜTÜN GÜN YEDİKLERİNİ KUSUNCA OKULDA BAYILIYOR.REFAKATÇI OLARAK SELİM HASTANEYE GİDİNCE AYŞEGÜL FENA KISKANIYOR


Deli Ferit Selda’ya tanışmalarının 100.yılı şerefine şok bir teklifte bulunuyor.Selda ile Deli Ferit nişan hazırlıklarına başlıyorlar.İşin tuhaf yanı Müdür Dilaver’in teklifini kabul eden Melda’nın nişanı aynı gündür.Evde iki nişan aynı gün olunca büyük kriz yaşanır.Melda’nın Müdür Dilaver ile evleneceğini öğrenen Deli Ferit duruma el koyar.Sihir Denetleme ve Düzenleme Kurulu’nun yasalarına göre Melda kendileri gibi olmayan Müdür Dilaver ile evlemez.Eğer evlenirse de sihirli güçlerini kaybeder.Melda’nın nişanlanacağını öğrenen annesi de vakit kaybetmeden eve hazırlık yapmaya gelir.Kız Selda’nında aynı gün Deli Ferit ile nişanlanacağını öğrenince çok sinirlenir.Üstüne Deli Ferit’in keyfine göre çıkardığı yasa yüzünden Melda’nın nişanlanmayacak olmasına da ateş püskürür.Aklına parlak bir fikir gelir.Müstakbel kayınvalide Deli Ferit’e bir şart koşar eğer bunu yerine getirirde Selda ile nişanlanmalarına izin verecektir.Tuğçe ise Ayşegül gibi olabilmek için yediği herşeyi kusar,gün sonunda da açlıktan düşüp bayılır.Baygınken Selim’i sayıkladığı için Müdür Dilaver onunla hastaneye refat için Selim’i gönderir.Ayşegül bu duruma sinir olur.Bir de hastanede olan Selim2in cebi geç saate kadar kapalı çıkınca iyice küplere biner...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

36 bolumde eklerseniz cok sevinirim!
tessekurler

Adsız dedi ki...

36 bolum biraz sikiciydi
bye

Adsız dedi ki...

ben acemi cadıyı çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.her zaman izliyorum.orada merve ve billur ablayı çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorumm!!!!!!!!!!her zaman bölümlerini izlerim.fakat elektrik nedeniyle 37. bölümünün tümünü kaçırdım.ve felaket denilebilecek kadar çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook üzüldüm.ayrıca ben kendimi merve ve billur ablaya benzetiyorum.ama daha çok beni merve ablaya benzetiyorlar.fakat billur ablaya da çoooooooook benziyom!!!!!!!!!!!!!!!!onların ikiside çooooooooooooooooooooook güzel.onları asla unutmayacamm!bu arada ne olur bana msn nizi verin.çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook istiyorum.neden onlar bana msnlerini vermiyiorlar diyorum.başkası bande billur veya meve ablanın msn si var dediğinde çook üzülüp, sinirlenip kıskanıyorum ben ne olur bana msn nizi verin.çooooooook üzülüyom.ne olur bana birşeyler yazın.yoksa çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook üzülecegim!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

merhaba ben merve acemi cadıyı çok seviyorum 36. bölümünüde çok seviyorum ama o bölümü çıkmıyor lütfen onu da yayınlatırmısınız. çoooooooooooooook rica ediyorum.