acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


14 Mayıs 2007 Pazartesi

Acemi cadı 42. bölüm özeti

TİYATRO FESTİVALİ BAŞLIYOR..YARIŞMA İÇİN HERKES GERGİN...ANCAK BERNA’NIN GONCA’YA YAPTIĞI KOMPLO OYUNUN SERGİLENMESİNİ TEHLİKEYE ATIYOR..

Okulu Tiyatro festivali heyecanı sarmıştır.Romeo ve Juliet ile yarışacak ekip son derece gergindir.Özellikle de başrolü oynayan Selim ve Ayşegül çok heyecanlıdır.Son prova için herkes bir araya gelir.Ancak bir tek Gonca yoktur.Son sınav kağıdını değiştirme olayında sonra Cem’in kendisi ile konuşmamasını hazmedemeyen Berna Gonca’ya bir komplo daha yapar.Düşünmeden yaptığı bu hareket Tiyatro grubunu ve oyunu büyük tehlikeye atar.Yarışmaya saatler kala Gonca hala ortada yoktur.Bütün öğrenciler her yerde Gonca’yı arar.Eğer Gonca bulunmazsa oyundaki rolü için yedeği de yoktur.Selda ise Ferit’in ilgisini çekmek için meşhur olmaya karar verir.Bunu öğrenen Ferit nişanı bozar.Selda da sihirle kendini bütün dergilere kapak yapar ve meşhur olur.Deli Ferit’te bu durum karşısında deliye döner ve Selda’dan intikamını fena alır

18 yorum:

Adsız dedi ki...

siteniz çok kullanışlı teşekkürler. dizide kullanılan müzikleride dinleme olanağı olursa çok sevinirim :)

Adsız dedi ki...

süpper

Adsız dedi ki...

siteniz çok iyi olmuş.

Adsız dedi ki...

ya 42. bölümün özeti nerde lütfen koyun

Adsız dedi ki...

niye 42. bölümün özetini koymuyorsunuz? lütfen koyun lütfen lütfen lütfen lütfen nolur
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :( :'( :'(

Adsız dedi ki...

merhaba...ya ben birine aşığım...ne dediğimin farkına varmıyo olabilirim ama bu dizi hakkında yorumlarımda ne diyeceğimi hiç karıştırmam....bir kere ben bu acemi cadı dizisini hayatımın aşkına tercih ederim.....çünkü : ben sevgilimle bi gece buluşup tanışmamızı kutlicaktık....tamda o akşam acemi cadı vardıbende acemi cadıyı izleyerek sevgilimden ayrılmayı göze aldım!!!!!



bu arada bişey dicem :
tuğçe ayşegül den daha güzel,tuğçe selim e daha çok yakışıyo ama yönetmenler böle koyduysa böle olması şart....





ben acemi, cadı yı sevgilime tercih ettim ve sevgilimden ayıldım....sevgilimde 1. bölümden başlayarak son bölümüne kadar bu sitede izlettim ve oda bana hak vererek yeniden barıştık....





YAŞASIN ACEMİ CADI!!!!

Adsız dedi ki...

merhaba...alman ben...petra ad...bu siteye giriyor ben...çok güzel site bu....artık site bu anasayfa...ben çok sevior bu site ve orumlarımı okuyup yayınlarmısınız sitenizde....çok memnun olur ben....cevaplarınızı bekliyor ben....

Guten Tag arkadaşlar!!!

Adsız dedi ki...

ja cenk geri dönmicekmi?

Adsız dedi ki...

HARİKAAAAAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

tuğçe ayşaegül den güzel olabilir.ama çokkkkkkkk şımarık bi kız.ayşegül selime yakışıyo.gözünüzü açın öyle bakınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

tuğçe güzel am çokkkkkkşımarık

Adsız dedi ki...

tuğça güzel olabilir ama çokkk şımarık.dikkatli bakınayşegül daha çok yakışıyo selime

Adsız dedi ki...

tuğçe selime yakışmıyooooooo

Adsız dedi ki...

ya siz salakmısınız tuğçe güzel olabilir ama çok sırnaşık bir kızzaten selim debenim gibi ağır kızlardan hoşlanıyo.ama ayşegül selimin aklını almış.bu dizi iyice saçmalamış.ayşegül selimi tuğçeye aşık etmiş.aaaaaaaaaaa.olmazki dizinin zevki kaçtı.böyle saçmalık yapmayın.ne olur eskisi gibi olsun.

Adsız dedi ki...

BEN SİZE KATILIYORUM ÇOK GÜZEL BİR DİZ BEN DE OLSAM SEVGİLİMDE AYRILIRDIM AMA TUĞÇE İLE SELİM KONUSUNDA SİZE KATILMIYORUM AYŞEGÜL İLE SELİM BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYORLAR. AYRICA BİŞEY DİYECEM BEN BAZI BÖLÜM LERİNE BİLE BAKAMIYORUM
ÇÜNKÜ BABAM İZİN VERMİYOR

Adsız dedi ki...

selam ben şanlıurfadan ebru acemi cadı dizisini severek izliyorum özelikle toygara aşığım...onu çok seviyorum ayşegülden nefret ediyorum herkese iyi günler toygara kucak dolusu sevgiler..seni seviyorum kaan yılmaz yani TOYGAR...

Adsız dedi ki...

ayy o gonca bnm rkçe öğretmenimimn kızı öptüm onu mucx=)

aslı dedi ki...

bilnur sadece filmde öle gerçek hayatını bilemezsinis !