acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


24 Ağustos 2007 Cuma

Acemi cadı 54. bölüm özeti

Selim ile aynı üniversiteye gitmek için hayaller kuran Ayşegül, erkek arkadaşının üniversiteye gitmek istemediğini öğrenince yıkılır.Selim iş hayatına atılmak istemektedir.Dilaver ise öğrencilerin kendisini ciddiye almadıkları ve okulda disiplini sağlayamadığı gerekçesi ile istifa etmeye karar verir.Melda da Ayşegül’de sorunlarının çözümü için sihre başvururlar.Ancak evdeki hesap çarşıya uymaz.Dilaver birden fazla otoriter haline gelirken sihri yanlış ortamda uygulayan Ayşegül yüzünden üniversiteye hazırlanma yerine Selim’e her şeyi temizleme hırsı gelir.Bu yanlışı düzeltmeye çalışırken Ayşegül daha da büyük bir felakete neden olur.Selda’nın başı ucuza aldığı televizyon,fırın ve buzdolabı nedeniyle derttedir.

28 yorum:

Adsız dedi ki...

bu dizi yavaş yavaş kötüye gidiyor selda geri dönsün

Adsız dedi ki...

acemi cadyı çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ACEMİ CADI HARİKA BİR DİZİ AMA BÜTÜN BÖLÜM VİDEOLARINI YAYINLAYIN SON OLARAKTA BU DİZİYE BİRAZ TAT VE HEYACAN GELSİN KANAL D DEKİ BÖLÜMLERİ GİBİ. STAR BÖLÜMLERİNİ KANAL D KADAR BEĞENMİYORUM.DİZİDEN HALUK ÖZENÇ ADLI SENORYOCU ÇIKINCA DİZİ İYİCE TATSIZ OLDU HEYECANSIZ BU SORUNLARI EN KISA ZAMANDA GİDERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM

Adsız dedi ki...

lütfen 14.,13.,12.,11.,10.,9.,8.,7.,6.,5.,4. bölümlerini de koyar mısın?

Adsız dedi ki...

bu bolum ne zaman eklenecek???

Adsız dedi ki...

54. bölümün videsu ne zamann çıkıcak gerçi 53. bölümün videoau daha yeni yayınlandı:-) he!he!he!

Adsız dedi ki...

merhaba ben demet acemi cadı filmi gerçektende çok güzel bir film.eğlenceli, komik, duygusal ve romantikte azda olsa veriliyo filmdeki rol alan abi ve ablalarıma başarılarımı dilemek istiyorum eğer bu yorumumu okuycaksanız şu sölemek istiyorum bazı kişiler msn postalarına o kişilerin msne bakıp merve abla çağkan abi ve özelliklle billur ablanın msn varmış gibi ekliyolar ve bizleri kandırıyolar lütfen saydığım abi ve ablalarıma şunu dile getirmek istiyorum lütfen bi çağre bulun lütfen :( sizsiniz diye ümit ediyoruz sonra da yalan olarak ortaya çıkıyo sizleri gerçektende çok seviyorum sakın sanmayın yaşım büyük değil sadece içimden gelenleri sizlere aktarmak istedim her insanlar gibi msn adresinizi isterim örneğin merve abla billur abla çağkan abi gibi ama verlmiyceğini bildiğim için bi şey diyemem o yüzden söliyim dedim bir de bi şey merak etim selda abla neden filmden çıktı yeni gelen ablada rlunu çok güzel yapıyoda sadece merak ettim keşke kalsaydı o daha rolüne kaptırıp daha selda rolüne yatıyo gibime geliyor bunun nedenini yazıpta cevap verirseniz sevinirim de nereden okuyacağım verdiğiniz mesajı onu bilmiyorum eğer cevap verirseniz bende mesaj yarinin nerden okunduğunu bilmediğim için göremem şimdiden özür dilerimm sizleri çok seviyorum dizideki abi ve ablalarıma :D hiç bitmesin isterim eğer mesajların nerden okunduğunu iyi belirtirseniz sevinirim hee bu arada doğum yılım 1995 büyük sanmayın beni benim adımda DEMET

Adsız dedi ki...

ya 54 . bölüm videolarınıda koysanız nasıl olur

Adsız dedi ki...

acemi cadının bu bölümü çok güzel ve heyecanlıydı çok süperrr bir dizi

Adsız dedi ki...

ya hadi 54 üde ekelyin

Adsız dedi ki...

farklı bir bölüm olsaydı keske ya hep aynı şeyler oluyo filimde en çok sewdiğM filminde tadı kaçtı yönetmelikten isteğim daha değişik birşeyler bulmasıdırr

Adsız dedi ki...

Bence bu film çoook güzel. Tam bize göre bir film

Adsız dedi ki...

bence süper bı film

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ayşegül ün msn si merve_bolugur_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Bence gerçekten güzel bir film. Ben seyrederken çok keyif alıyorum. Bence müdür dilaver hulki hocayı çok küçümsüyor. Ona öğremten değil de hademe gibi davranıyor. Bence bu çok kötü. Okuldaki herkes böyle davranıyor. Bence bu düzeltilmeli.

Adsız dedi ki...

Bence filme biraz heyecan gelmeli önceden daha heyecanlıdı film. Toygar ve Selim'in arasındaki atışmalar filme hareket getiriyordu. Çok güzel bir film. Ama biraz daha renk (heyecan) gelirse daha güzel olacağına inanıyorum.

Adsız dedi ki...

Ya bu dizi oncelerede daha keyifliydi.Demek istiyorum ki biraz heyecan gerek daha zevkli olur.Eskisi kadar heyecanla beklenmiyor.Ben oncelerde cuma gununu iple cekerdim ama simdi...Biraz heyecan katin bu diziye lutfen!

Adsız dedi ki...

ya lutfen 54.bolumu ekleyin!! ben hic bir bolumu izleyemiyorum ve burdan takip ediyorum!!

Adsız dedi ki...

ya 54. bölümü ne zaaman yayınlamayı düsünüyorsunuz biraz hızlı olun bu arada isimsiz bir arakadasa cevabım sen merve bolugurun adresini nereden biliyorsunki o verdigin ya yabancı birine aittir yada bizimle dalga geç,yosundur film gerçekten

bide arkadaslar merve boluğur aslında hiç güzel bir kız degilmis yüzü sivilcelerle doluymus gerçek resmini bulursanız gönderirmisiniz
adresim neslisah999@hotmail.com

şimdiden tesekkürler

Adsız dedi ki...

bence yeni selda hiç güzel rolünü yapamıyor eski selda mızı istiyoruz biz o tekrar oynasın şenay gürler seni seviyorum billur sen çok güzelsin ben oradaki aşşegül sen olmalıydın selim cenk olmalıydı hepinizi seviyorum hoşçakalın

Adsız dedi ki...

slm ben acemi cadı hastasıyım hiçbir bölümünü kaçırmadan izliyorum ve merve boluğur u çok seviyorum çok güzel rol yapıyorlar tebrikler

Adsız dedi ki...

merve boluğur sana aşıııımmmmmmm...cem_cem_cem06_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merve boluğur seni çok seviyorum ben 15 yaşında bir kız hayranınım

Adsız dedi ki...

msn mi ekleyin
yakisikli_07_26@hotmail.com

Adsız dedi ki...

msn mi ekleyin
yakisikli_07_26@hotmail.com

Adsız dedi ki...

aşkom

Adsız dedi ki...

acemicadı cok güzel ben sevdim

Adsız dedi ki...

acemi cadi güzel ve bi harika dizi