acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


12 Eylül 2007 Çarşamba

Acemi cadı 57. bölüm özeti

Sihirli dünyadaki benzerinin yerine geçmemesi için mücadele eden Ayşegül’e Duman’ın kötü bir sürprizi vardır.Selim ile bir gece geçiren Duman onun beynini Dünyayı fetih etmek konusunda yıkar.Ayşegül’ün en büyük hayalinin dünya imparatorunun karısı olmak istediğini söyleyerek iyice kışkırtır.Ancak bu fena ters teper.Selim maddiyet düşkünü olduğunu anladığı Ayşegül’ü terk eder.Kiminle konuştuğunu hatırlamayan Selim duyduklarını ise unutmamıştır.Bu da Ayşegül’ün hayatını mahveder. Okulda da Hulki hoca ile müdür yardımcısı koç’un kapışması devam etmektedir.Selim ile Ayşegül’ün ayrıldıkları haberi çabuk yayılır.Tuğçe, Selim’i , Toygar’da Ayşegül’ü kapmak için hemen harekete geçerler.Ancak Ayşegül için esas tehlike benzeri olan Ayşekıldır ve ona çok kötü bir oyun oynar

25 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben bu dizinin hastasıyım bayılıyorum hiç bitmesin selim,ayşegül ve diğer öğrenci öğretmenleride çok seviyorum çok iyi oyuncusunuz hepinizi öpiyorum

Adsız dedi ki...

acemi cadı dizisi başladığında benim için hayat bitio bayılarak izliyorum hayranıtyım dizinizin selim ve ayşegül olmaz izlemezdim diye düşünüyorum selim ide çok beğeniyorum çok yakışıklı ve karizmatik biri selim seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

BU DİZİ BİTMESİN NOLUR BİTERSE İZLENCEK BİŞİY KALMAZ DİZİYİ BİTİRMEYİN

Adsız dedi ki...

ya acemi cadı neden final yaptı ki dizi çok güzel devam ediyordu lütfen dizimizi geri istiyoruz

Adsız dedi ki...

crazy_ela_34_29@hotmail.com bnm msn adresim

Adsız dedi ki...

acemi biterse benzer film olsun ne olur

Adsız dedi ki...

yorum değil güzel dizi bu diziyi çok ama çok güzel

Adsız dedi ki...

yine ben yaaaaaaaaaaaaaaaa lütfen bilen varsa bana yorum yazsın lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ya biliyorum aslında herkez bu dizinin bittiğini biliyo ama bnce yeniden devam edcek gibi geliyo banaa

Adsız dedi ki...

ehh yane biraz çocuksuydu ama genede idarwe ederdi ama bence selana hepsi1 arka sıadakiler özellikle arka sıradakiler buna 100 basar

Adsız dedi ki...

gerçekten harika bir dizi bayılıyorum ayşegülü çok seviyorum hulki hoca ceren murat SELİMama tuğçe il toygardan nefret ediyorum hiç sevmiyorum.bi kere iyi olan akıllıdır.ayşegül çok iyi ve çok güzel .demekki en akıllı AYŞEGÜLcanım benim.

Adsız dedi ki...

bu dizinin bitmesine gerçekten çok üzüldüm:( aslında ağladım AYŞEGÜLe bakarak... SiZi ÇoK sEvİyOrUm...
BUDA MSN=esra__nobre_11@hotmail.com 12 yaşındayım bursadayım...

Adsız dedi ki...

çok güzel bı filmdi keşke btmseydi

Adsız dedi ki...

çok poktan bı film

Adsız dedi ki...

mukemel ama yine uzatsalar ne hoş olur........yani msnm memati_istersen@hot

Adsız dedi ki...

ya keşke bitmeseydi kaçırmadan izliyodum inşallah bidaha yaparlar bitmez

Adsız dedi ki...

bu diziyi çook seviyorum fakat artık hiç izleyemiyorum dizi bittimi hangi kanalda saat kaçta yayınlanıyor lütfen açıklama yapın

Adsız dedi ki...

bu diziyi çook seviyorum fakat artık hiç izleyemiyorum dizi bittimi hangi kanalda saat kaçta yayınlanıyor lütfen açıklama yapın

Adsız dedi ki...

cansu_gril_1995@hotmail.com
16 yaşındayım

Adsız dedi ki...

izleyemiyorum

Adsız dedi ki...

merhaba mervebeni tanıdın mı ben yasemin özaydın

Adsız dedi ki...

Merhaba.bu dizi kim ne derse desin bu dizi cok super.

Adsız dedi ki...

Ben sizi Azerbaycandan izliyorum.
Hepinize deyer veriyorum.cunki buna deyersiniz.Aysegul,Selim size bayiliyorum.Hep izliyorum.

yağmur kızı dedi ki...

ya acemi cadıyı çok seviyodum ama bitti. ya keşke bitmeseydi.her gün saat 11 ile 1 arası veriyo tekrarı ama aynı bölümler...

Adsız dedi ki...

bu dizi çok güzel en çok ayşegül ile selimin her zaman hayal kırıklığına uğramalarına üzülüyorum.artık tuğçe ve toygar aradan çekilsin istiyorum selim ve ayşegül evlensin.sevgilerimle asya.

Adsız dedi ki...

cook guzel birdizi ama şimdi vidyoları acılmıyo ltf ayşegül abla msn ver