acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


30 Mayıs 2007 Çarşamba

Acemi cadi 44. bölüm özeti


AYŞEGÜL, ANNE HASRETİNE DAHA FAZLA DAYANAMIYOR...
VE BÜTÜN KURALLARI İHLAL EDEREK ANNESİ İLE BİR ARAYA GELİYOR...
Ayşegül annesinden duygu yüklü bir faks alınca fena oluyor.Annesini yanın alıp onunla doyasıya görüşmek istiyor.Fakat Sihir Denetleme ve Düzenlenme Kurulunun bu konu ile ilgili yasakları kesindir.Ayşegül bu konuyu konuşmak için Deli Ferit’e gider.Ancak anne özlemi ile yanıp tutaşan Ayşegül sonradan çok pişman olacağı bir şey yapar.Sihirle Deli Ferit’i etkisiz hale getirir ve annesi ile görüşmeye gider.Okulda ise Geleneksel Pilav Günü etkinliğinin heyecanı vardır.Ceren ile Murat kavga ederler ve ayrılırlar.Müdür Dilaver ise eski öğrencileri karşılaması için kapıda durmaları için birbirleri ile konuşmayan Berna ve Fethi’yi seçer.Süprizlerle dolu bir pilav günü yaşanırken Ayşegül ise organizasyona annesi ile katılır.Ancak Ayşegül’ün bu mutluluğun çok büyük ve ağır bir bedeli vardır. Sihir Denetleme ve Düzenleme Kurulu Ayşegül’e verilecek ceza için toplanır.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Kesin cok guzel bir bolum olacak

Adsız dedi ki...

ayyy süpperr bu bölüm yaaaa

och be sonunda ayrildilar

Adsız dedi ki...

merhaba adım esra merve abla ben bu yorumu 2 haziranda yani doğum günümde yazıyorum son yani bu hafta 44. bölümünde ağladım aslında biliyorum gerçekdeğil ama ben annemle şuan gibi olmaktansa ona uzak olmayı tercih ederim. acemi cadıyı hiç kaçırmadan izliyorum seninle birgün tanışmayı isterim sana tiyotro dizi televizyon hayatında başarılardilerim filim bitince hani siz böyle bütün ekip kameradasınız eğer ozaman esra gökçene selamlar dersen sevinirim seni seviyorum hatta seviyoruz hoşçakal

Adsız dedi ki...

tugcecok igrenc görünüyü kafayla onun buakkisi da

Adsız dedi ki...

slm merve abla acemi cadı dizisini çok beğenerek izliyorum ve hiç bir bölümünü kaçırmıyorum bu arada selimle yeniden barışın çünkü birbirinize çok yakışıyorsun ve hiç ayrılmayın yaptığın unutma sihirini inşallah halların bozar.bu arada merve abla yorumlarda sana birsürü laf atmışlar sen sakın kafanı takma insanın yzünün güzel olcağına kalbi güzel olsun sen çok tatlısın ve sempatiksin bencede çok güzel bir kızsın acemi cadı ekibini çok seviyorum başarılarınızın devamını diliyorum..birde merve abala msni acarsan çok sevinirim seni çokk ama çokk seviyorum sen,selim,ceren ve halların bitanesiniz:Dbu arada isimin seda

Adsız dedi ki...

merve abla ben altun eni çok seviom bana sana msn versem beni ekler misin
wort.jlack@hotmail.com