acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


25 Temmuz 2007 Çarşamba

Acemi cadı 51. bölüm özeti

DELİ FERİT’İN YAPTIĞI SİHİRLE SELDA BAMBAŞKA BİR KADINA DÖNÜŞÜYOR.MELDA VE AYŞEGÜL YENİ SELDA’YI GÖRÜNCE GÖZLERİNE ŞOKA GİRİYORLAR.

SICAKLARDAN BUNALAN AYŞEGÜL, OKULU VE ÖĞRENCİLERİ RAHATLATMAK İÇİN SONUÇLARINI DÜŞÜNMEDEN BİR SİHİR YAPIYOR TABİATIN DENGESİNİ BOZUYOR.

Melda ve Ayşegül Deli Ferit’in kendi zevkine göre değiştirdiği ve sonsuza kadar öyle kalacağı yeni halini merak ederler.Ancak Selda bir türlü kendini kapattığı odadan çıkmaz.Melda ve Ayşegül bunu Ferit’in onu çok çirkin birine dönüştürdüğüne yorarlar.Selda’daki tek değişiklik fiziki değildir.O artık bambaşka bir kadındır.Melda ve Ayşegül kara kara onları tanıyan herkese bu değişimi nasıl anlatacaklarını düşünürler.Okulda ise bastıran sıcaklardan herkes şikayetçidir.Yine kediye dönen Duman’ın gazına gelen Ayşegül sihirle havayı serinletmeye çalışır,yazın kar yağmasına sebeb olur. Tabiatın dengesini bozduğu için Ayşegül Deli Ferit’ten ceza alır.24 saat içinde sihir kullanmadan akrabası olmayan 5 kişiyi mutlu etmek zorundadır.Normal yollardan insanları mutlu etmenin ne kadar zor bir iş olduğunu anlayan Ayşegül işe sihir karıştırmadan duramaz ve ortalık fena karışır.

34 yorum:

Adsız dedi ki...

Şenay Gürler gitmemeli o giderse dizinin zevki kaçar bu dizi bu kadar çok tutulmuşken ve bu kadar sevilmişken şenay gürlerin gitmesi hiç iyi olmaz diye düşünüorum kendi adıma konuşayım dizilerde sevdiğim o diziye renk katan bi ismin çıkması beni o diziden soğutuyor bu dizide oynayanlara bu kadar alışmışken birinin eksikliği beni çok üzücek bence ayrılmasın yapılan anket sonuçlarındada herkesin benim gibi düşündğü gözüküyor lütfen gitmesiin lütfeen!!

Adsız dedi ki...

bencede gitmemeli diziğe renk katıyor hem avrupa yakasıda bitmişken ben arkadaşa katılıyorum

Adsız dedi ki...

orada şenay gürler gibi kimse rol yapamaz o giderse dizinin izlenme rekorları düşer o yüzden selda gitmiycek çünkü o bizim herşeyimiz.

Adsız dedi ki...

keşke senay gürler gitmeseydi.kimse onun yerini tutamaz.Ve Cenki tekrar görmek istiyoruz.İlgililere duyrulur...

Adsız dedi ki...

bencede şenay gürler gitmemeli dizi bu kadar düzenli devam ederkenne olur gitmesin lütfen!!

Adsız dedi ki...

bende arkadaşıma katılıyorum acemi cadının bittiğini söylemişlerdi bugün siteye girince gördüm dün müş 51. bölümü internete koyarsanız çok hemde çoooooook sevinirim acemi cadıyı çok seviyorum senay gürler gitmesin cenk geri gelsin diyorum ben diyorsam olması şart demektir

Adsız dedi ki...

şenay gülerin gitmesi kötü olmuşta diyemicem iyi olmuşta ditemicem belki yeni gelen kişi diziyi daha zevkli yapabilir.zaten bi tek görünüşü değişicek kişiliği hala aynııııııııı

Adsız dedi ki...

Senay gurler gitdi bile baska biri geldi

Adsız dedi ki...

Şenay Gürler gitmemeli o giderse dizinin zevki kaçar bu dizi bu kadar çok tutulmuşken ve bu kadar sevilmişken şenay gürlerin gitmesi hiç iyi olmaz .............

Adsız dedi ki...

ya lütfen şenay gürler gitmesin o giterse dizinin zevki gerçektende kaçar iyi düşünün lütfennnnnnnnnn.

Adsız dedi ki...

BENCEDE GTİMESİN DİZİNİN TADI KAÇAR

Adsız dedi ki...

bencede şenay gürler gıtmesınnnnnnnnnn.çünkü o diziyi renk katıyor o giderse ben o diziyi ızlemem gitmesin çok kötüsün delı ferıttttttttt.senay gürler gitmeyın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hemen herşeyi kötüye yorumlamayın ya gelen kişi daha güzel oynicak tamam şenay gürleri çok seviyorum ama bence sizde onları biraz anlayınbelki yapıcak önemli işleri vardı o yüzden çıktı öyle herşeyi kötüye yorumlamayın

Adsız dedi ki...

bugünkü bölüm okadar zevksiz geldiki eski selda geri gelsinnn yeni selda hiç güzel oynamıyorrrr dizimden soguttunuz beniiiiiii

Adsız dedi ki...

şenay gürler bölüm başı alacağı parayı beğenmediği için dizinin yeni bölümlerinde oynamayacamış endisi bilir ama yinede şenay gürler olsaydı daha güzel olurdu olsun hiç değilse acemi cadı bitmiyor ya acemi cadı da bitseydi

Adsız dedi ki...

51.bölümü izledimde eski bölümlerini izlerkenki kadar gülmedim eğlenmedim sanki başka bir dizi izliyormuş gibi oldum senay gürler diziye o cıvıltısyla renk katıyordu gülücük dağıtıyordu tekrar gelme ihtimali yokmu evde benimle beraber bu diziyi izleyen ailem bile senay gürlerin gitmesinini diziyi olumsuz etkileyeceğini söledi ve bence haklılıar eskisi kadar zevk almadım bu bölümü izlerken ne olur geri gelin ŞENAY GÜRLER!!

Adsız dedi ki...

slm bence şenay gürler(selda) gitmemeli eğer giderse dizide eksikliği fark edilecek çünkü dizinin bence en önemli karakterlerinden biri de o birde cenk gürpınar(cenk) oda diziye geri dönmeli kendisini çok beğeniodum gitmesine üzüldüm umarım tekrar dizide rol alır yeni selda bence şenar gürlerin yerini asla tutamaz umarım bi şekilde oda diziye geri döner acemi cadının videolarını erken koymanız da çok güzel ilgililere teşekkür ederim bi gününü sabitleseniz tvde de takip ederiz merve abla ve çağkan abi sizleri çok seviorum umarım bu dizi devam eder ve sizleri izleriz orhan abinin kedi olmasıda bizi çok üzdü umarım tekrar insan olur ve begüm ablayla evlenir şimdilik hoşçakalın acemicadı oyuncularına sevgiler
(GiZeMLİ RaPcİ)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar billur yazganla tanışmak isteyenler msn adresini eklesin: tugce_bllr_yzgn@hotmail.com ekleyin

Adsız dedi ki...

acemi cadı kanal d deyken daha güzeldi hem cenkte var dı ayrıca ayşegülle selimin hemen çıkmaması lazımdı inanın bu filmden hem selda hemde cenk çıktı şu kadarını söyliyeyim bu filmin cıvığı çıktı vıcık vıcık oldu iğrenç artık bu filmi görmek bile istemiyorum yine de eskisi kadar olmasa bile seyrediliyor du selda çıkınca seyretmem bile önceden bu filmin başından kalmıyordum hatta kaçırdığım bölümde ağlamıştım bile şi mdi kavak yelleri adlı dizi geldi ve bu iğrençlikten kurtardı bizi bu filmi gördükçe midem bulanıyor ya selda ile cenki geri getirip ayşegülle selimin ayrılıp bir şekilde toygarın ona ayşegülünde ona aşık olmasını sağlayın çünkü artık film iğprençleşti

Adsız dedi ki...

şenay gürlerin gitmesi çok kötü oldu.hiç kimse onun yerini tutamaz. lütfen dönsün.eğer geri dönmesse bu dizi eskisi kadar sevilmez ve izlenmez

Adsız dedi ki...

ya ben bu siteye ne zamandır yorum yazıorum ama yorumum yayınlanmıor sebebi nedir çok merak ediorum ilgililere duyrulur umarım bunu yayınlarsınız bence şenay gürlerin yerini hiçkimse tutamaz o gitmemeliydi geri gelmesini istioruz ve giden cenk gürpınarında gelmesini istiorum cenk abide bi şekilde diziye dönsün acemi cadının videolarını erken yayınladınız içinde teşekkür ederim bu bölüm çok sıkıcıydı gerçekten, şenay gürlerin eksikliğinden olsa gerek umarım diğer bölümde kendisi gelir, gelcek bölümü merakla bekliorum şimdilik bu kadar şenay abla gelsinnn o bölüme lütfen yaa :(

Adsız dedi ki...

bencede ceşke gitmeseydi selda

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bişey itiraf etmeliyimm kii bence yeni selda karakterii ii olduu

Adsız dedi ki...

OFFF ŞENAY GÜLERSİZ TADI KALMIYOR Kİİİİİİİ DİZİNİN OLSUN YİNEDE GÜZEL KESKE SENAY GÜLER GELSEE

Adsız dedi ki...

şenay gürler giderse ben zaten o diziyi izlemem dizinin zevki kaçtı ya kimse şenay gürler kadar çatlakça rol yapamaz ama iyi bir bahane şenay gürlerin diziden çıkması için bence gitmesinnnnn

Adsız dedi ki...

HAKLISINIZ YORUMLAR EKLENMİYO ALOOOOOOOO DUYAN YOKMU YA BU EKLENİRSE BİLLUR YAZGANIN MSNSİNİ VEREN KİŞİ HANGİ SALAKSA O MSN BİLLUR YAZGANIN DEĞİL ÇÜNKÜ BEN BİLLUR YAZGANIN KUZENİYİM

Adsız dedi ki...

ya bence bu diziye geri dönmesi gereken kişilerin arasında cenk te var o da çok güzel oynuyodu ve şenay gürlerin geri dönmesi lazım aslında simge selçuk ta güzel oynuyo ama onların yeri bambaşka

.........bence:).........

Adsız dedi ki...

bi kere o msn billur yazganın değil ben onun kuzeniyim diyen herkese inanmıkyoruz biz ne bilelim doğru söylediğini salak seandın sende bizi o zaman ben de bred piit in kız arkadaşıyım inandınmı

Unknown dedi ki...

toygar vallla sen çok kariz matiksin hepinisi seviyorum encok seni ayşe gülü gercek adın kaan da neyse ben 13 yasindayımm hepinsi selamlar merveyede bana ulasmak için
halilbaki_geckin55@hotmail.com

Adsız dedi ki...

toygar aga seni ayşegülü hepinisi seviyorum gercek adn kaan ayşe gülünde merve seliminkini bilmiom

Adsız dedi ki...

toygar aga seni ayşegülü hepinisi seviyorum gercek adn kaan ayşe gülünde merve seliminkini bilmiom

Adsız dedi ki...

kaan seni çok seviyom aga ne karizmatiksin ben bu arada adım baki
msn
13 yasindayim

halilbaki_geckin55@hotmail.com

Adsız dedi ki...

toygar valla oyunda çok karizmadik kaan aga neysee gorş yarın bakarız yine güzel filimler seni
bekliyor

en sevdiğim kız tipi heh
adım:halil baki

kaan%baki
hepinisi seviyorummmmm kaanı daha çok yas 14 benim halilbaki_geckin55@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence filmin en qüzel qızı tuqçe ama ayşegülde qüzl qız