acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


6 Haziran 2007 Çarşamba

Acemi cadı 45. bölüm özeti

AYŞEGÜL, İLE SELİM ARASINA KARA KEDİ GİRİYOR...AYŞEGÜL İLE SELİM ARASINDA NEDENSİZ YERE SOĞUK RÜZGARLAR ESMEYE BAŞLIYOR.TUĞÇE DE BULUNMAZ BU FIRSATI DEĞERLENDİRMEK İÇİN HAREKETE GEÇİYORSelim’in kendisinden ayrı daha fazla zaman geçirmesi Ayşegül’ü üzer.Gece internet de artık mesajlaşmamaya başlarlar. Okulda ise Selim basketbola ayırdığı vakit kadar bile ona zaman ayırmayınca Ayşegül bulanıma girer.Sınıftaki herkes Ceren ile Murat’ı barıştırmaya uğraşırken Ayşegül de Selim’e soğuk davranmaya başlar.Bu durum Tuğçe’nin dikkatinden kaçmaz.Uzun zamandır beklediği bir fırsattır bu ve harekete geçer. Okulda da Müdür yardımcısı krizi patlak verir.Hulki Hoca müdür yardımcısının kendisi olacağından çok emindir.Fakat işler ummduğu gibi gitmez.Başka bir hoca müdür yardımcılığına seçilir ve bu durum okulun krışmasına neden olur.Selda ise açacağı kafenin son hazırlıkları ile meşguldür.Ya ben ya da Kafe diyen Deli Ferit de dükkanın yerini öğrenmeye çalışır.Amacı kafeyi yerle bir etmektir.Ancak Selda kolay lokma değildir.Deli Ferit’in tehditleri işe yaramaz.Selda ona feci bir sihir yapar.

24 yorum:

Adsız dedi ki...

cagkan sen i cok ama cok seviom seninle tanısmak için oluyorum bak bu benim adresim nolur ekle usagi_186@hotmail.com optum by

Adsız dedi ki...

cagkancım, askım nolur ekle seni cok seviyorum o billurda ne buldun ki onda olmayan hersey var bende hepsini veririm sana senin için olurum ben!usagi_186@hotmail.com(usaginin anlamını bilen varmı)mucukkkkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

bence ayşegül abla selim ağabey ile barışmalılar.çünkü ikisi birbirlerine çok yakışıyorlar.ceren abla da canını sıkmasın.ben hepsini çooooook seviyorum...

Adsız dedi ki...

Bu bolum pek eglenceli olmuyucak galiba ne dersiniz?

Adsız dedi ki...

ben selim abiyi ayşegül ablayı ceren ablayı ve murat abiyi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

selamlar
ben almanya köln ülkesinden acemi cadiya hasta olan cok buyuk bir hayranim..
bende.. yatak carsavi var resimler yaptim hatta posteri bile var odamda.. bardagi var yani ben cok manyagim bu diziye yasim 18 ama..
ne yapalim bence bu dizi rekorlar kirdi.. ben diziye pek bakan bir kisi degilim ama bu dizi beni öyle cok etkiledi ki.. hic bir bölümü kaciramiyorum..Her bölümü süper di.. ama bu haftanin bölümü hem uzucu hemde eglenceli degil..
umarim diger haftalarda görucegimiz bölümler eskisi gibi olur..
Herkese selamlar saygilar bu sayfaya emegi gecen herkese ve böyle bir site yaptiklari icin bin bir kere tsk ve saygilarimi iletiyorum..

Saygilarimla
Acemi cadi azo

Adsız dedi ki...

selim ve ayşegül sizi çooooooooook seviyorum oyununuzda başarılı geçiyor.sizi hiç kaçırmıyorum bunu sonuna kadar izlemekten vazgeçmeyeceğim.size öpücüklerimi yolluyorum.lütfen adresimi ekle bekliyorum ayşegül ve selim...

Adsız dedi ki...

aysegül seni çook seviyom msn ni versene konuşalım ben kübra

Adsız dedi ki...

ya ben bu bölümü izleyemedim video sunu koyarmısınız

Adsız dedi ki...

tuğçe,selim,ayşegül sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sewiom nolur benimle yazıışın sizi çok sewiom diğerleride üzülmesin onlarıda çok sewiom hiç bi bölümü kaçırmadım buda benim msn adresim crazy_ghost_ece@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ayşegül selim tuğçe ceren murad rüya toygar hepinizi ve yaptığınız bu muhteşem diziyi çok ama çooook seviyorum hiç bir bölümünüzü kaçırmıyorum size sevgilerimi yolluyorum öpüldünüz buda benim msn adresim gizem_gruphepsi_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ayşeğülmsn ni versene

Adsız dedi ki...

yaaa nolur bir an önce 45. bölümü de koyun lütfennnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ben merve bolugur internetteki bütün msn adresleri yanlış sakın o msn adreslerine güven meyin adresim gizli kimseye vermem msn doluyo çünkü

Adsız dedi ki...

merve abla msn adresini nooooolur vvvveeeeerrrrrrrrr.

Adsız dedi ki...

yaa şşeytan diyorki git şu pelini öldür yavv sinir etti sinir selimi bir elime geçirsem varya öldürürüm gıcık pelin ıyy... sinir şey

Adsız dedi ki...

ayşegül abla seni ve selim abi yi çok seviyorum .rol icabı birbirinize çok yakışmışsınız .tuçe ablada çok güzel birisi ama rolü güzel değil.
ayşegül abla ve selim abi sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben gökçe 16 yaşindayım acemi cadı dizisini çok seviyorum güzel bir flm olmuş yapımda emeği geçenlere teşekkür ediyorum ya bu arada acemi cadıda kimlerin msn si ver sizde bana yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürederim dizideki herkesi çok seviyorum başarıların devamını diliyorum bu yarumlar banada yazılacak inanıyorurm çünki bende böyle bir oyuncu olucam :ddd byby kib arkadaşlar

Adsız dedi ki...

bence ayşegül toygar 'a selim ise tuğçe'ye gitmeli

Adsız dedi ki...

meraba ben ayşegül
acemi cadı dizisini çooık seviyorum ama son haftalar kaçırdım:(ama yine çok güzel bir diziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:):D

Adsız dedi ki...

ya acemi cadı neden sezon finali olmuyo ya ni biraz diziyi özleyelim sıkılmadınızmıyaaaaaaaaaaa neyse hadi ama bazı diziler sizinkinden daha güzel AYŞEGÜL ŞİMDİ BANA İÇTEN GELMİYOOOOOOO O DA HİÇ

Adsız dedi ki...

bence bu acemi cadıdaki tüm herkes afrodizyak içmiş :)))):):):):):):):):)

Adsız dedi ki...

bence bu acemi cadıdaki tüm herkes afrodizyak içmiş :)))):):):):):):):):)

Adsız dedi ki...

1 bölüm görüntülenmiyo.lütfen 1. bölümüde koyun nolur.ayrıca acemi cadıyı çok seviyorum onu örnek alıyorum.lütfen bütün bölümleri olsun.çünkü bu filmi çok seviyorum