acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


2 Ocak 2007 Salı

Acemi cadının sevimli oyuncusu Çağkan çulha trendy dergisine röportajı

D Production yapımı "Acemi Cadı"nın başrol oyuncularından Çağkan Çulha.Annesi ise artık aramızda olmayan bir dönemin ünlü oyuncusu Mine Mutlu.Kimseden destek görmeden,tek başına oyunculuk sektörüne girmeye çalışan Çağkan,figürasyon oyunculuğundan,başrole geçiş hikayesini bizlerle paylaştı.

*Oyunculuk nasıl başladı?

En büyük hayalimdi oyuncu olmak.Devlet tiyaryosu'nda oynayan bir arkadaşım var.O bir reklam filminde oynamışyı.O zaman daha da şekillenmeye başladı kafamda bir şeyler.Annem oyuncuydu zateb.Rahmetli Mine Mutlu.Bir ajansa kayıt yaptırdım.Şansıma her şey iyi gitti.

*Peki sana destek olacak,yönlendirecek birileri yok muydu?Sonuçta annenden kaynaklanan bir çevren vardı,değil mi?

Babam özellikle bu konuda yardımcı olmak istedi ama ben istemedim.Çünkü torpile karşıyım.Kendi başıma bir şeyler yapmak isterdim.

*Başarılı olduğunu düşünüyor musun?

İlk beş,altı ay boyunca görüşmelere gittim ama hiç bir iş çıkmadı.Sinir oldum!Sonra yavaş yavaş figürasyon işleri çıktı.Ardından reklam oyunculupu ve 'Acemi Cadı' geldi.

*Figürasyon oyunculuğu yaptığın dizi filmler hangileri?

İlk olarak 'Belalı Baldız'da rol aldım.Hatta çok müstehcen sahnelerim vardı;boxer'la kalıyordum!Sonra 'Hayat Bİlgisi' geldi.Son olarakda 'Acemi Cadı' geldi.

*Kendi kendine çabaladığına değdi mi sence?

Tabii ki değdi!En önemlisi yavaş yavaş kendime inanmaya başladım.Tabii çok temiz ve dürüst bir sektör değil ama çalışıyoruz işte!Amacım başarılı olmak,bir yerlere geldikten sonra değişmemek ve bazı çirkinlikleri düzeltmek!

*Nedir o çirkinlikler?

Şöhret budalası olmak bence en büyük çirkinlik.

*Bu hayatın içine girilirse ister istemez şöhretin büyüsüne kapılmaz mı insan?

Evimin önüne gelmeye başladı kızlar.Çok utanıyorum mesela.Geçen gün biri bana Kıraç'ın albümünü hediye etti.Çok temiz ve masum bir duygu bu.Ama ben şöyle düşünüyorum:Ben de insanım,onlar da insan.Hiçbir farkımız yok.O yüzden bana saçma geliyor!'Şöhret budalası' insaların kendi karakterlerine saygısızlık yaptığını düşünüyorum.Çünkü şöhret bittiğinde neye uğradıklarını şaşırıyorlar ve büyük bir psikolojik bunalıma giriyorlar.Zaten çok nankör bir sektör.İş çıkmadığı zaman yüzün unutulur.

*Şöhret konusunda oldukça komplekssiz ve rahat görünüyorsun.Her zaman içinden geldiği gibi davranabilecek misin?Çok kızdığın bir anın olabilir mesela...

Bu konuda da herhangi bir problemim yok.Zaten çok nadir sinirlenen biriyim.Her zaman sabırlı ve güler yüzlüyümdür.Şöhretle ilgili hoşuma giden tek şey şu:İnsanların bana gülümsemeyle bakıyorlar.Sahtelik bile olsa,insanları güler yüzlü görmek hoşuma gidiyor!Ama saçma sapan da avantajları var.

*Ne gibi?

Bir yerde sıra var diyelim.Ben de sıranın sonuna geçmiş,bekliyorum.Hemen beni sıranın başıan geçirmeye çalışıyorlar,öncelik veriyorlar.Böyle şeylerden hoşlanmıyorum.Ya da bir yerde yemek yiyorum.Herkes;"Afiyet olsun" diyor.Onlara cevap vermekten yemek yiyemiyorum!

*Hayallerinden birinin oyunculuk olduğunu söyledin.Hayallerini süsleyen başka şeyler var mı?

Çok klişe bir şey ama bir Hollywood filminde rol almak isterdim.Hatta bir sahnesinde bile görünmek yeterli olurdu.

*Okul yıllarında nasıl bir öğrenciydin?

Ortaokulda çalışıyordum,iyiydim.Lisede çalışmıyordu,yine iyiydim.Çünkü dersi derste dinlerdim.Üniversitede vasattım ama.

*Hangi bölümde okudun?

İstanbul Üniversitesi İşletme,ama henüz bitiremedim!

*Çekim olmadığı zamanlarda nelerle uğraşmaktan keyif alırsın?

Evde olmayı ve evde bir şeylerle uğraşmayı çok seviyorum.Uyuyorum,play station oynuyorum.Çekimler de çok zevk veriyor ama biraz fazla olunca yoruluyor insan!(MisS LoneLy der ki:kıyamaaammm)

*Annenle ilgili konuşmak ya da filmleri izlemek seni üzüyor mu?

Hayır,üzmüyor.Çünkü onu kaybettiğimde çok küçüktüm.Hatırlayamıyorum onu.Hafızamda canlandıramıyorum.TV'de filmleri yayınlandığında annem olarak izliyorum ama ortak anılarımız yok ne yazık ki.

*Annenle ilgili yapmaktan hoşlandığın bir şeyler var mı?Konuşmak gibi mesela...

'Hayat Bilgisi' dizisiyle başlayan bir alışkanlık edindim:Çok zorlanacağım sahnelerde bana yardım etmesi için dua ediyorum.

*Ne burcusun?

Tam geçiş tarihinde doğduğum için Yay ve Akrep arasında gidip geliyorum.Günlük ruh halime göre değişiyor burcum.(MisS LoneLy der ki:Ablamla aynı gün doğmuş (22 Kasım))

*Kız arkadaşın var mı?

Evet,var. ()

*Nasıl kızlardan hoşlanırsın?

Fiziksel olarak benim beğendiğim kızlara çevremdekiler;"Aa!Nasıl bu kızla çıkarsın?" derler.Görünüş itibariyle pek güzel bulmazlar,ama bana güzel gelir.Karakter açısından da dürüst ve anlayışlı olsun yeter

170 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN ÇAĞKAN ÇULHA'NIN ÇOOOKBÜYÜK BİR HAYRANIYIM ZATEN KENDİSİNİN TRENDY DERGİSİNE FAVORİLERİNİ İSTEMİŞTİM.
BENİ KIRMADIĞI İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Adsız dedi ki...

kesinlikle cok tatlı... ben cok basarılı olacagına inanıorum gercekten baktıgımda cok mutlu oldugum birisi umarım onu hep goruruz

Adsız dedi ki...

kesinlikle cok tatlı... ben cok basarılı olacagına inanıorum gercekten baktıgımda cok mutlu oldugum birisi umarım onu hep goruruz

Adsız dedi ki...

selim cok yakisikli ama kupesi hic guzel deyil

Adsız dedi ki...

ONU COK BEGENIYORUM COK TATLI BIRISI AYRICA COK KARIZMATIK DIZIDEKI ROLÜ ONA COK YAKISIYO .VE AYSEGÜL YANI MERVE BOLUGUR LANDA COK KAKISIYO:)

Adsız dedi ki...

YA ÇOKKK TATLI BİRİ...:)HASTASIYIM TABİ.UMARIM BUNDAN SONRADA BAŞARILI OLUR.RESİMLERİNE BAKTIĞIMDA ÇOK MUTLU OLUYORUM NEDENSE...BÖLE Bİ ELEKTRİĞİ VAR VE BU ONU DAHA YAKIŞIKLI DAHA SEMPATİK YAPIYO........:):):):D:D

Adsız dedi ki...

slm sizn çokkkk büyük bir hayranınızım ve çook beyeniyorum acemi cadınında hiç bitmemesini istiyom:)

e.s.r.a dedi ki...

ya bn çok seviorum selim mi cenki ayşegülü tuçe yi ama ayrıca murat ve cerene bayılıorm yha bn sizin msn adreslerinizi bulmak istiorum eğer arkadaşlar sizden biri biliorsanız bana da söler misiniz es_esra_26@hotmail.com msn adresm eklerseniz konuşuruz

Adsız dedi ki...

Ben daha 12 yaşındayım ama seni gerçekten çok yakışıklı buluyoruz.
senin röpordaşını okudum.dizideki rolünücü bence çok güzel oynuyosunuz.filmde tuğçeyle çok yakışıyosun. ama tuğçenin güzelliğini fark edemedin.
seni çok seviyorum.biricik selimim
benim bide mns adresini bıraksan lütfen

Adsız dedi ki...

ben henüz 11 yaşındayım ama sınıfca en güzeli sensin dioruz bye bye hıı bu arada merve boluğur sana çok yakışıyor billur yazgan da öyle bende merve

Adsız dedi ki...

bence selımle tugce daha cok ykısıyor ama hem fılm boyle hemde gercek hayatta guzellıge degıl suratına degıl kalbıne ve huylarına bakmalısın tugce havalı ve hırcın ama aysegul guzel olmasa bılene kalbı temız gercek bu

Adsız dedi ki...

çağkan ben çok seviyorum.billurla çok yakışıyosunuz merve değilde billyla çıksan daha güzel olcak.msn adreslerinizi veriseniz çok mutu olurum.arkadaşlar sizlerden bilen varsa bana sölesin lütfen ezgoss_95@hotmail.com

Adsız dedi ki...

selim çok ama çok yakışıklı cenk te öyle ama ona hastayım herzaman onu izliyorum ama cenk çıktı hadi neyse by.........
yaşı 15 olanlar msnlerini yassınlar ben kaydederim
hadi by..............

Adsız dedi ki...

ben sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyomm adım büşra yaşım 13 msn nemi ekle merve abla.çağkan abi lütfennnnnn busra_1994_138@..

Adsız dedi ki...

bu röportaj harika çok beğendim. zaten çağkan abide çok sevdiğim bir oyuncu. onu ilk hayat bilgisinde gördüğümde aslında pek hoşlanmamıştım. benden yakışklı olduğundan olsa gerek. ancak hani bir bölüm vardı ya çağkan abinin parası kayboluyo şerif aliye suçu atıyor daha sonra işin aslı çıkınca özür diliyor, işte o zaman kendisini çok sevdim. ben 6 yaşımdan beri tiyatro ile uğraşıyorum. herkessin söylediğine göre çok başarılıymışım herzaman tiyatrolarda bana baş rol oyunculuğunu veriyorlr. birde kız arkadaşım var töre diye oda aynı benim gibi şey yani herkes bizim bu yeteneğimizi değerlendirmemizi istiyor. çağkan abi ve merve abla töre ile benim elimden tutarsa çok seviniriz. hiç değilse sizinle bir görüşme şansımız olsa bursada oturuyoruz ama geliriz oraya sorun değil. ayrıca kendi bestelerim var pop slow ve yoğunlukla sanat müziği sesimizde güzel kaset çıkaracaktık ama yaşımız 18 den küçük diye gereken izinleri alamadık bir elimizden tutsanız n olur. ha ayrıca ben senaryo ve öyküde yazıyorum ve kendi yazdığım 93 tane aşkşiiride var msn adresim yellow_red_my@hotmail.com bu araDA BEN KEREM

Adsız dedi ki...

merhaba merva abla ve çağkan abi sizi çoook seviyorum.Gösteriş olsun diye değil sizi gerçekten çok seviyorum.Sizin gibi olmak için neyim varsa yerirdim.Ne olur msn mi kaydedin yalvarıyorum size.x.vj.yaren.x@ kaydetmeseniz beni çok hayal kırıklığına uğratacaksınız.Ben bunları yazmak için nasıl çaba sarf ettiğimi ben arkadaşlarım bir de allah bilir ne olur sizi çok seviyorum.Ayrıca adım melek.

Adsız dedi ki...

ben çağakanı çok beğeniyorum onun başarılarının devamını diliyorum kendisiÇOK ŞEKERRRR!!!!

Adsız dedi ki...

mrb ben gizem
çaghan çulhan1n çoooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkk büyük hayran1y1m.
onun için ölürüm bile.
çagkan nolur beni ekle msn adresine
msn adresim:us16_17@hotmail.com
seni seviyorum.

Adsız dedi ki...

çok sevimlisin seni ekranlarda görmekten zevk alıyoruz bende senin msn adresini almak isterim ama alamıcamı bildiğimden istemiom ama ben msn mi yazıcam bende oyuncu olmak istiyorum ihşallah olurum msnem:bus_ra_kalp@hotmail.com

Adsız dedi ki...

billür yazgan seni çoooooooooooooooook seviyorum bütün şifrelerim billur ...benimle tanışmak isteyen varsa msn adresim:prenses---esra@hotmail.com

Melis_Gozde dedi ki...

Bende çok beğeniyorum Çoookk tatlı biri keşke yolda karşıma çıksaa

Adsız dedi ki...

Cagkan abi seni cok seviyorum ve acemi cadi dizisine bayiliyorum

Adsız dedi ki...

selam çok tatlı ve yakışıklısın ben merveyi güzel bulmamalarına sinir oluyorum Billurda güzel ama Merve kadar sevimli değil ben hepinizi çok seviyorum hayranım dizinize arkadaşımla sana bayılıyoruz benim erkek arkadaşımda senin gibi kız arkadaşı için herşeyi yapsa hepinize başarılı sağlıklı mutlu bir hayat diliyorum aşkımı çok seviyorm herşeye rağmen

Adsız dedi ki...

Selimm(Çağkan)seni seviyorum aşığım sana.Dizi de olsa,adaşım da olsa Ayşegül'ü çok kıskanıyorum.Keşke onun yerinde ben olabilseydim.İnan neler vermezdim.Hımm bu arada ben 19 yaşındayım ve üniversiteliyim.Yani şu anda zamanım kısıtlı.Onun için fazla ileti gönderemiyorum.Ne olur msn adresini yaz aşkım lütfeeeeeeeenBu arada ben Ayşegül.

Adsız dedi ki...

selim abi ayşegül abla sizi bennnnn çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiyorum.Birbirinize çok ama çok yakışıyorsunuz.Tv'nin başına geçtiğimde bu dizi hiç bitmesin hiç reklama girmesin istiom ama malesef giriyo ceren abla senin bu espirilerine bayılıyorum.bende sınıfta yapıyorum.mesala buraya bir espirini yaza bilirim.sen bi heykele nasıl seslenirsin cvp:heyyyyyyykelllllllll.Selim abi bu arada sakın ayşegül ablayı bırakma olur mu?Tuğceyede kanma neolur beni ekleyin.seyma_1123

Adsız dedi ki...

çağkan abi seni çok seviyorummm.11 yaşındayım nolur beni msnne ekle busra-ozkara@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Caglar MSN adresin varsa bana su adrese yollayabilirmisin lütfen: melike_1994_turky@hotmail.de korkma Kiz arkadasin felan olmak icin degil zaten senin var bile, sadece konusamak icin lüüüüüüüüüütfeeeen!!

Adsız dedi ki...

çağkan abi ve merve abla
ben kerem daha önce mesaj yollamıştım ancak siz hariç acemi cadı tutkunlarının hepsiyle tanıştım. senin bu mesajı okuduğunu çok iyi biliyorum ve sen de şunu bilki senle tanışmak için bişi uydurmuorm. biz yeteneğimizi konuşturmak istiyoruz. iki günümü harcadım acemi cadıya içinde töre ile benimde olduğum ve acemi cadının akışını bozmayacak bir senaryoda yazdım. beni nolur ekle
benle bir kezolsun konuş

Adsız dedi ki...

SLM.BEN ÇAĞKANIN HASTASIYIM BİTİYORUM.BENDE OYUNCU OLMAK VEDE ÇAĞKAN ÇULHA'YLA Bİ AŞK DİZİSİNDE OYNAMAK İSTİYORUM......:)

Adsız dedi ki...

slm ben merve selimin tuğçenin ayşegülün muratın msn adreslerini bilen varsa beni eklesin veya kendileri beni eklesinler yaşım 17 :D kalbim.seninle_90@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm ben merve çağkanın mervenin billurun msn adreslerini bilen varsa beni eklesin veya kendileri eklesinler 17 yaşındayım :D msn adresim kalbim.seninle_90@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ben acemi cadıdaki selimi yani ÇAĞKAN ÇULHA yı çooook sewiyorum.Çok yakışklı ve çok tatlı ona bayılıyorum.Burçlarımız aynı bende akrep.Bu kadar tesadüf olmaz.TV yi bırakma ben seni hep izlerim sana hayranım ve SENİ SEWİYORUM. cnm benim

Adsız dedi ki...

merhaba ben sizin en büyük hayranlarınızdan biriyim.sizi çok seviyorum.dizi bölümlerinizi hiç kaçırmıyorum.hatta bu yüzden kardeşlerimle kavga ediyorum.ya çok tatlısınız çok seviyorum sizi gülüşünüz çok hoş gamzeleriniz var .size çok yakışıyo.beni msn nize eklerseniz çoooooooooookkk sevinirim.msnem delidolu_bitane@hotmail.com ayrıca sari_papatya_53@hotmail.com ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

merhaba ben sizinen büyük hayranlarınızdan biriyim.sizi çoooook seviyorum.dizinizi asla kattiyyen kaçırmıyorum.çoook tatlısınız .daha ne diyim rolünüze çooook yakışıyosunuz.sizi çook seviyorummm.msn nize beni lütfen ekleyin.
sari_papatya_53@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ç içek gibi gülüşünle
A şk dolu yüreğinle
Ğ üzel güzel gözlerinle
K albi ısıtan sözlerinle
A şık edici tipinle
N eşe dolu kalbinle
SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM

delidolu_bitane@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çağkan abi sana bayılıyorum.acemi cadıyı hiç kaçırmıyorum.ayrıca izlerken kendimi kaybediyorum.çok tatlı gülüşün var.ben 14 yaşındayım ama seni kimse benim kadar çok sevemez.SANA BAYILIYORUMMMMMMMMMMMMM.......
MSN ADRESİNİ VERİR MİSİN???
LÜTFEN :( :( kendine ii bak.bizim sana ihtiyacımız var...

Adsız dedi ki...

ben dilos benimle tanısmak istiyen 1314 yasındaki erkekler eklesin spleak@hotmail.com
ok bye

Adsız dedi ki...

Yine ben,Reyhan!
Ben 16 yasindayim,... Almanyadan kailiyorum, ve burdan sana yine hayranimmmmmm, sen nerelisin ya???

Adsız dedi ki...

Yine ben, buarada ben 16 yasindayim....

Adsız dedi ki...

ya lütfen msn adreslerinii verinnnn herkes istiyo merve abla çağkan abi siz çok güzel ve yakışıklısınız SİZİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMM NE OLUR VERMESSENİZ EKLEYİN BENİ gs-samara@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çağkan ben DİLAN seni çok seviyorum nolur msnine beni ekleee seni seviyorum seni seviyorum seni seviyorum nolur bni eklee veya bn seni ekliimm msn in var mı yalvarıyorum saana yaa bu arada bn 17 yaşındayım seni seviyorum nolurrrr sana ulaşayımmm::( bnm adrsim kacik_prenses@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ya Arkadaslar, siz niye zorla Cagkanin msn adreslerini isgtiyorsunuzki???
Napicaksiniz yani,???? onlarin binlerce hayrani varken.... Hepsine verseler nolur biliyomusun msnleri cöker artik, birkain lütfen bu isleri

Adsız dedi ki...

Selamlar, ya bende 22.11.1991 yilinda dogdum

ayni günde dogum günümüz var cagkan culha ile.... ne güzellllllllllllllllllllllllllllll
Valla gercekten bukadar tesadüf oluuuuuurrrrrrrr yaaaa........

Adsız dedi ki...

Slm Çağkan.Ben Dilara.Dizinizi izliyorum.Sende diğer oyuncular gibi başarılısın.Ama senin bi farkın var sen hepsinden daha yakışıklısın ;) msn adresimi veriyorum.İstersen ekleme ama senle biraz da olsa konuşmak güzel olabilir. adresim: nazo_dilo@hotmail.com

Adsız dedi ki...

neraba sizi çok seviyorum

Adsız dedi ki...

selamm ben kocaeliden brcu 14 yaşındayım çağkan seni çok ama çok seviyorumm lütfen beni msn ne ekle nolurrrr..yalvarırım allah aşkınaaa senin en büyük hayranın benimmmm msnem burcunur_1993@hotmail.com

Adsız dedi ki...

allah nazar değirmesin çokkkkkk yakışıklısın yaaa acemi cadıyı sırff senin için izlioyorum harikasınn cokk başarlısın seni çokkkkkkkk öpüyorum başarılar diliyorum

Adsız dedi ki...

YAAA CAGKAN BENIM TAMAMMI YAA MSN SINI DE BULAMADIM ZATEN CIKTIGI BIR KIZDA VAR:s:(:@OOOOOOOOOOOOOOF OOOOOOOOOOOOOOOOOOF

Adsız dedi ki...

insanların bukadar düşüncesiz ölması sinirlendiriyo beni.çağkan çulhada bizim gibi bi insan.tmm iyi hoş biri ama o diziden ayrılınca mesela hatırlıcakmısınız bakalım...en sinir olduğum şeyde şu;insanların çağkan abi gibilere yani unlulere nolur msn ver yada msn ekle benimle çık diye yalvarmaları beni çok sinir ediyor...biraz düşünün eğer herkese msn verseler nolurdu acaba?haaaaa unutmadan onlarda bizim gibi insan böyle davranınca kendinizi rezil ediyonuz tmm bende izliyom diziyz oyunculuğunuda beğeniom ama siz kadar sacmalamıom ...bu arada ismim dilek

Adsız dedi ki...

slm çağkan seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

slm ben eliza seni çok sevıyorummm sevmiyorum aşığım ben 15yaşındayım msn adresim eliza_1041@hotmail.com çagkan msn eklersen sevinirim

Adsız dedi ki...

yha bn ÇAĞKAN ÇULHA nın çoo...k büük 1 hayranıım ama annesinin o çok küçükken ölmesine çok üzüldüm we çağkan çulhaya takmış durudaım hep o war aklımda SENİ SEWİORM ÇAĞKAN we de snn de bizim gibi 2 eli 2 kolu olan 1 insan olduğunun bilincinde olman bnm sana olan sewgimi daha da çoğalttı...

BİLECİK'TEN TUĞÇE

Adsız dedi ki...

selam çağkan ben akasya seni çok ama çok beyeniyorum çok tatlı ve şirinsin ve bunu sölemeden merve
boluğurla çok yakışıyosunuz sen bitanesin bak bu benim msenem beni eklersen çok ama çok sevinirim ok veriyorumlove_sorry_1903@hotmail.com hadi byssssss

Adsız dedi ki...

slm ben hatice çağkan ç.seni çokseviyorum filminde çok başarılısın beni msn ne eklersensevinirim haticebudak1994@hotmail.com seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

Adsız dedi ki...

Selam millet,
Bak dilek,Cagkan Culhanin normal bir insan oldugunu hepimiz dizide görüyoruzda, galiba sen yeni anlamissin,.... Biz onun hayrani olabiliriz, bu seni ilgilendirmez, sende istedigin kisinin hayrani ol, umrumda bile degil, o yüzden bence sen herseye böyle karismasan iyi olur,... neticede eminim ünlülerin hosuna gidiyor, cok hayranlari olmasina, zaten düsüncelerimiz gerceklesemiyecek, bari böyle burda yorum gönderelim... haa ama ben cagkan culhanin gözüne girmek icin oldunca yazmaya calistim diyorsan, ona sadece gülerim,
Herkes Haddini bilecek,
Herkes özgürdür, ister msn adresini verir, ister numarasini....
Bunuda bilmis ol.....


Ben almanyadan Reyhan

Adsız dedi ki...

Buarada kimse kendisini REZIL de etmiyor,... herkes düsüncesinde özgürdür....!!!!
O yüzden bence asil düsüncesiz olanlar belli....!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya bende çağkan çulhanın ve acemi cadının çok ama çok büyük hayranıyım çağkan çulhaya başarılar diliyor onu yanaklarından öpüyorum

Adsız dedi ki...

ya bende çağkan çulhanın ve acemi cadının çok ama çok büyük hayranıyım çağkan çulhaya başarılar diliyor onu yanaklarından öpüyorum

Adsız dedi ki...

slm sen çok yakışıklısın dizinin enn yakışıklısısın tabi kaan ( yılmaz ) abide çok yakışıklı hadi öptüm

Adsız dedi ki...

ben 17 yasındayımmm adresim crazygirl_missi@hotmail.com ekleyebıLırsınız :)

Adsız dedi ki...

ohhhhhhh canıma değsin ben çağkanının msn adresini buldum onla konusuorum sohbeti coook güsel catlayında patlayında wermicem işte ooohhhh canıma değsin çağkan kolay kolay herkesi eklemez:bu arada ben yağmur

Adsız dedi ki...

MERVE BOLUĞURU SEVMİYORUM GAZETEDE ONUN HAKKINDA KÖTÜ BİŞEY DUYDUM DOĞRUMU BİLMİYORUM AMA BİLEN VARSA YAZSIN

Adsız dedi ki...

bence hiç yakışıklı değil, ama tatlı.ben biri hakkında kötü konuşmayı sevmem ama napıyım hiiç yakışıklı değil.bence billur yazgan la da hiç yakışmıyolar.billur abla onu nasıl beğendi hiç anlamıyorumm.....

Adsız dedi ki...

bende de war çağkanın msn i.vermicem ama yalmayın... hahahahahahahaha

Adsız dedi ki...

Evet, canim.... bende inandim... seni napsinki... Muhahahahahahahahaah
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Adsız dedi ki...

siz hiç konuşmayın bende hepsinin msn adresi var sadece muratın yok.ayşegülün,selimin,cerenin ve tabikide cenk in .hepsi ilede konuşuyorum yani hepsi grubu.valla isteyen eklesin mavi.boncuk.nur@hotmail.com

Adsız dedi ki...

oooohhhhhhh çatlayında patlayın bende acemi cadı dizisindeki oyuncuların msni var.......isteyen olursa hepsi grubunun kinide veririm.ekleyin mavi.boncuk.nur@hotmail.com

Adsız dedi ki...

meraba çağkan ben zeynep çok yakışıklısın çok iyi bir oyuncusun seni çokseviyorum cimcime_zeynep_11@hotmail.com benim msn adresim eklersen beni dünyanın en mutlu insanı yaparsın seni çoook seviyorum

Adsız dedi ki...

ben merve bu diziyi çok güzel eglenceli ve her bölüm öbür bölümü merak etttirdigi için seviyorum.selim adlı karaktere bayılıyorum çünkü aynı benim sevgilime benziyor. bana ulaşmak isteyen herkez ala bilir aderesim,
cennet--melegi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ye ne şeker bişeymişsin sen :) womenlove__@hotmail.com :) eklersen memnun olurum pişman olmazsın gerçekten :)

Adsız dedi ki...

slm ben başak selime bayılıyorum çok tatlı... yaa ben çağkan ile billur gerçek hayatta çıkıoar mı ben çok meark ettim bi arki bana öle dedide lütfen bilen varsa cevap yazsınn

Adsız dedi ki...

Slm, ben almanya'dan Seden. Bu Sayfa cok hosuma gitti. Acemi Cadi dizisini de cok seviyorum. bütün kacirdigim bölümleri izlemek cok iyi. bütün karakterlere bayiliyorum. bir sorum olacakti: cenk gürpinar diziyi niye birakmisti? o bölümü kacirdimda :(
Sevgilerle Seden

Adsız dedi ki...

ya mrb röportajını okudum we galiba şöhretin yüzünden insanların sana çoooooook ilgi göstermesinden hoşlanmiosun.walla ttebrik ederim.ben de senn bu istemediin şei yapmak istemem ama o zaman da sana olan hayranlıımı anlatamam ki.aslında war ya ne yalan söyliym diziyi izliorm ama öle hiç kaçırmadn deil.sana öle aman aman hayranım bayulıorm fln da demiorm ama ii birine benziosun.en çok utangaç gibi geldn bna we bu huyunu çok sewdm aslında bn pek utangaçlardn hoşlanmam ama sana yakışio.:))bu kadar yeter heralde anladın se beni;))bna mail atarsan çooook mutlu olurm.ama mail adresmi nereye yazcaımı bilmiorm...(ay reziil)nese bn buraya yaziym de inş dier maillerden fırsat bulup bnm mailimi okursun.eeeee ünlü olmak zor iş işte bu kadar maili okumak flan katlancan artk napalım:)) we bna mail yazarsın ama inş başka kimse mu maili okuyp adresmi almaz.hoş bnce kimsenn yürei bu kadar uzun bi maili okumaya yetmez ama çaktırma:))kkendine çok ii bak.sen daa bize lazımsın...

Adsız dedi ki...

bende seni çok begeniyorum hayatının büyük bi tırmanış içerisinde geçmesini dilerim senin böyle kızlardan hoşlanmana sevindim çünkü dıigörünüşüne bakıpta aldandığında ilişki uzun sürmüyo kesin bikötü huyu oluyo güzellik herşey demek deildir.BAŞARILAR

Adsız dedi ki...

ben cagkan culhanın arkadaşı mehmetim cagkanla konuşmak istiyosanız msnemi verim cagkan istedigini eklesin mehmetx102@hotmail.com ister inanın ister inanmayın

Adsız dedi ki...

erkek arkadasıma cok benzio (: sırf bu yzdn bu diziyi kacırmıorm cok tatlı bi cocuk =) aynı askm gibi :p

Adsız dedi ki...

ßunlar Reklam Kokan Haraketler ßee :S Uğraşmayın ßöle Dizilerle..
ßi Anlamayız Dizi İzlemekden Felan.. ßiz Sadece KAranlık Ve Soğuk Geecelerde ßir Üç'lü Sarmayı ßiliriz... (H)
Aynı Görüşte Olan Arkadaşlar Eklesin. Haydi Hayırlı Akşamlar Cemeat...! Msn : k0p-uk@linuxmail.org
(: :)

Adsız dedi ki...

Selamlar ben almanyadan Mahra... Cagkan Culhayi begeniyorum,... dhaa dogrusu kendisini tanimiyorum o yüzden ben en iyisi selimi begeniyorum diyim...:D Cünkü Selim cok sira disi bir erkek... lisede okuyor, akilli, ve utangac daha dogrusu dürüst ve temiz bir karakter... cagkan culha rolünüde cok beceriyor bence... hayatta herkese basarilar dilerim... Selim karakterini gördükce böyle aysegül-selim gibi bir iliskim olmasini cok istiyorum.... cünkü cok temiz bir iliskileri var böyle yani bartmiyorlar... ama bu zamanda böyle bulunmaz diye düsünüyorum... neyse lafi galiba cok uzattim benimle yazismak isteyen varsa... msn adresim
mahra_1987@hotmail.de ama sonu de com degil ona göreeee.....
:))))))))))))))))
herkese kendine iyi baksin, ins bende pazartesi günü istanbula tatil yapmaya geliyorum... ay ggene lafi uzattim, byeeeeeeeeee
:)))))))))))

Mahra

Adsız dedi ki...

selam ben gülsen dizideki herkes rolünü çok iyi yapıyorsun merak etme msn adresini istemiyeceğim.Sadecehayatında başarılar dilerim baaay...

Adsız dedi ki...

çağkan abi ben ilayda seni çok yakışıklı buluyorum ve çok güzel rol yapıyosun keşke bende o dizide oynayabilsem öğretmenlerim bana geleceğin oyuncususun diyorlar her neyse seni çooooooooooooooook seviyorum dizideki herkaseslm msn ni yollarsan sevinirim ne olur lütfen by

Adsız dedi ki...

sizi çooookk beğeniormmm.inşallah hep basarılı olrsunuzzz:d:d

Adsız dedi ki...

yha sizi gerçekten çoooook seviviyorum(kelimelere sığmayacak kadar).çok büyük hayranınızım.inş bütün hayatınızda başarılı olrsunuz ve inş. bir gün karşıma çıkarsınız

Adsız dedi ki...

çağkan aşkım seni çok seviyorum seni benim kadar kimse sevemez senin için ölürüm nolur yalvarırım beni ekle bu arada ismim büşra 17 yaşındayım msn adresim break_dansci_serseri_kiz@hotmail.com seni çoooooooooooooooooooooooooook seviyorum bitanem

Adsız dedi ki...

Slm çağkan abi senin oyunculuğunu çook beğeniyorum.Kız arkadaşının da kim olduğunu çook merak ediyorum.Lütfen cevap yaz bloga...

Adsız dedi ki...

seni çoook seviyorumm çagkan çok yakisiklisin ve de çok basarilisin !!!big kiss

Adsız dedi ki...

bi kere onlarda bizim gibi bi insan yok aşık oldum yok öyle yok böyle siz gerçek aşkın ne olduğunu biliyomusunuz herkes önüne gelen oyuncuya aşık olursa oooo işiniz var yha msn adresim şu şu diosunuz ekleyen oyuncular diil kız veya erkek meraklısı insanlar :D

Adsız dedi ki...

bu yorumlarda yok aşığım yok onun için ölürüm yazanlar gerçek aşkın ve uğruna ölmenin ne olduğunu biliyolarmı

Adsız dedi ki...

çagkan abi seni çok seviyorum lütfen msn mi eklermisin
ruzgarb_7@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yaaaaa çok tatlı bu çoçuk bayılıyorum yaaaa

Adsız dedi ki...

çağkan abi sana bayılıyorum.dizideki rolün süper.çok güzel canlandırıyosun.slm

Adsız dedi ki...

Çokk Taatlısın Allah sefdiğine bağışlasın bu arada msn ni verir misin vermessin ksn ama seni çok sefiors

Adsız dedi ki...

Sn çok tatlı bi çocuksun ALLLAH SEfdiğine bağışlasın Bu Arada ayşegülle çok yakışıonus Sefi çok sefiorss Msnneni verir misinnn

Adsız dedi ki...

ÇAĞKAN ABİ KAÇ GÜNDÜR MSN Yİ AÇMIYOSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIMSIN SEN BENİM seni çok nseviyorummm........bitanemmsin sen benim

Adsız dedi ki...

ÇAĞKAN ABİ KAÇ GÜNDÜR MSN Yİ AÇMIYOSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIMSIN SEN BENİM seni çok nseviyorummm........bitanemmsin sen benim

Adsız dedi ki...

herkes de msn iniz var bnde yoh nerden buluolar yhh:(

Adsız dedi ki...

çağkan çulha ve merve sizleri çok seviyorum keşke ikinizinde msn adresi olsa ama nerde neyse dizini beğenerek izliyorum öbür oyuncularada bayılıyorum

Adsız dedi ki...

çağkan abi seni çok seviyorum sen benim bitanemsin dizini hiç kaçırmadan izliyorum seni giresunda görmek isterim ama biliyorum çok işin giresun ne ki senin için:(

Adsız dedi ki...

çağkan abi benim adım büşra seni çok seviyorum ner olur msn ni ver benim msn'm cadde_ekin@hotmail.com beni eklersen memnun olurum

Adsız dedi ki...

slm çağkan biz 2arkadaşız erensu we hatice seninle knşmayı çok istiyoruz eren_su_17_17 hatice_703_lütfen bunları kaydet en azından bitanesini kaydet istemezsen bi tanesini kaydet bize yetr bi kez knşsak bile bize yeter lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

slm ben dilgeş ezgi çağkan çulhayı çok seviyorum 16 yaşındayım çağkan benim msn mi ekle lütfen billur yazgan ile çok yakışıyosunuz.msn nem liseli_asi_baby@hot...eklersen sevinirim by

Adsız dedi ki...

HERKES sanedi0rki 'CAGKAN beni eklicek..' bence hic beklemeyin
eklemez Sizleri..! :D
die00enyoues@hotmail.com msn
adresim eklermi eklemezmi gorusuruz;)

Dns..~

Adsız dedi ki...

çağkan çulha snn kdr şeker karizmatik birini görmedim tabi mert hariç sni çoooooook seviyorum ya ne olur msn mi ekle kimseye vermem o kız msn adresim:menekse_81_@hotmail.com kib çağkan dünyada seni hiç birşeyin üzmesine izin veerme

Adsız dedi ki...

süpersin çağkan hem rolünü oynamakla hemde görünüşünlü çok yakışıklısın seni çok seviyorum inşallah bu şöhret hayatın devem eder seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviyorum

Adsız dedi ki...

sizi çookk seviyorum özllikle merve ablayı msn nizi lütfen kaydedin benim msn adresim sari-lale1200@hotmail.com kaydederseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

merhaba ben büşra öncelikle dizinizi çok sewiyorum we herkesin dizinize hayran olduğunu biliyorsunuzdur umarım.dizide oynayan herkesi çok sewiyorum.tabi ki öncelikle merwe boluğur cağkan culha we billur yazganı çok sewiyorum bende msn adresleriniz war ama gercekten sizmisiniz bilmiorum.msn adresslerinizi werirseniz çok ama çok sewinirim sizleri çok sewiyorum iyi günler byyy

Adsız dedi ki...

slm cagkan abi seni çok sewiyorum nolur ekle beni ozge_esk@hotmail.com herkes ekleye bilir

Adsız dedi ki...

selim çok tatlısın rolün sana çççoooookkkk yakışıyor ayşegülle çokk yakışıyorsunuz:)

Adsız dedi ki...

herkesse slm ben ahmet acemi cadıda sezon finali gibi bir durum söz konusu bir hafta oynuyo iki üç hafta oynamıyuor ne olcak bilmiyorum. neyse diziden cenk gürpınarın çıkması dizinin reytinglerinde büyük bir düşüş sağlayacak onun yanı sıra ayşegül ile selim arasındaki aşk gerçekten eski ateşini kaybetti senaryoda zayıflamalr gördüm ama feride kaytan ile senay gürler ve nergis kombasarın yaprığı işin sırtı yere gelmez diyerek sözlerişmi bizitiyorum. btün acmi cadı severleri cani gönülden kucaklıyorum
furkan_gunenc74@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben merve bogulur ben sizi çok sevioyrum selimlede çıkıyoruz beni unutmayın

Adsız dedi ki...

SELİM SANA HASTAYIM BİLİYORUM SEN KİMSENİN SANA HAYRAN OLMASINI İSTEMİYORSUN BENDE OLSAM ÖYLE İSTERDİM AMA BU KALB BE SÖZ GEÇ MİYORKİ LÜTFEN SELİM BENİ MSM NE KAYDET Bİ HAYRAN OLARAK DEĞİLDE Bİ ARKADAŞ OLARAK LÜTFEN İNŞALLAH İLERDE ÇOK BAŞARILI OLURSUN ---MSM gorkem045@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cok tatlı ama ben onu merve bolugurla daha cok yakıstırıyorum

Adsız dedi ki...

merhaba ben hazal arkadaşlar bende msn adresleri war belki isteğene werrim msn adresim cimcim_1907@hotmail.com haid öptm byes....

Adsız dedi ki...

mrhaba ben hazal yasım 14 hepinize slmlar msn adresim cimcim_1907@hotmail.com yakında ünlü olıcam merak etmeyin...mervwe boluğura slmlar ayrıca tüm acemi cadıda oynayanlara slmlar

Adsız dedi ki...

ha abim ha sen çağkan,çok benziosunuzz..çağkan diorum diye kızma bn diğerleri gbi küçük diilim başarılı bi oyuncusun en azndan billur gbi şımarmıyosun seni tebrik ediyorum başarılarının dewamlı olması dileğiyle...

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben yukarıdaki yorumu yazan hazal..ben yaklassık 3 haftadan beri yorm yazıyorm..we msn adresimi weriorm arkadaslar bn o msn adresini siz ekleisiniz die wermiom lüfn kımse eklemesn saanizde 295 kişi war msn 'de

Adsız dedi ki...

sizleri gercekten cok seviyorumm sizlerle tanışmayı çok istiyorum ne olur gerçek söylüyorumm bakınnn.Dizinizi hiç kaçırmdan izliyorumm çok güzelll her bölümü çok heyecanlı ama 1 az daha heyecan olsa daha guzel olur zaten güzell bu arada ben selin bu da benim msn adresim selin-my-baby@hotmail.com sizinle tanışsmyı çok istiyorum ne olur kaydedinn

Adsız dedi ki...

merhaba ben selin dizinizi zevkle izliyorum mükemmmel çağkan abi inşallah dizide başarılı olduğun gibi gelecektede başarılı olursun bu 2. yorumum eğer sizinle tanişırsam beni çok mutlu edersiniz tekrar yazıyorıum msn mi selin-my-baby@hotmail.com kaydederseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

merhaba ben üsteki yazıyı yazan selin bazı arkadaşlar beni eklemiş galiba şu anda kabul edemem 1 kaç gün sonraa ne olur farklı düşünmeyin kabul edicemm 1 kaç gün sonra

Adsız dedi ki...

ya birisi buraya yorum yazmıs ama demişki;bn cağkan dan daha yakısıklıym bni alcaklar dı size cam acayım falan filan o bni ekleyeblirmi acep bişi dicm msn ad:cimcim_1907@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya birisi buraya yorum yazmıs ama demişki;bn cağkan dan daha yakısıklıym bni alcaklar dı size cam acayım falan filan o bni ekleyeblirmi acep bişi dicm msn ad:cimcim_1907@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben emre merve cok güzel cagkanın msn sini bilen varsa uyazsın ama doğruyu merve nin de olur ben david__emre@.........

Adsız dedi ki...

ben emre merve cok güzel cagkanın msn sini bilen varsa uyazsın ama doğruyu merve nin de olur ben david__emre@.........

Adsız dedi ki...

ayşegulle birbirinize cok yakısıonuzsenın hayranınım...msnini verirmisin

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bnce cenk daa yakışıklıydı ama gitii ayrıca merve boluğur bnm kuzenn arkadaşı çağkanında bnde msn adresi var neden bööle büyütüosnzki onlarda insan szde tek farkı herkes onları tanıo bu arada bn çağla o kadar sıkmayın ya relax olun oke:))

Adsız dedi ki...

çağkan abi çok yakışıklısın seni çok seviyorum merve abla sende çok güzel sin başarılarınızın devamını diliyorum ne olur msn lerinizi yazın lütfeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

iyi güzel hoş tatlı kabul ama cok abarmıssınız be arkadaslar:)

Adsız dedi ki...

iyi güzel hos tatlı kabul ama cok abarmıssınız be arkadaslar:)

Adsız dedi ki...

iyi güzel hoş tatlı kabul ama cok abarmışsınız be arkadaslar

Adsız dedi ki...

slm ben bahar size hayranım özellikle toygara bayılıyorum kendize beni eklemenizi istiyorum MSN=antbahar_07@hotmail.com
hoşçakalın

Adsız dedi ki...

KİM BU ÇAĞKANI SEVER ANLAMIYOM BİRAZ TATLI AMA ÇOK ŞİŞMAN ONA TAVSİYEM ACİLEN ZAYIFLAMASI HEM BİR ZAMANLAR DİZİDE OYNAYAN CENKİ LÜTFEN GERİ GETİRİN O ÇAĞKANDAN DAHA YAKIŞIKLI LÜTFEN

Adsız dedi ki...

acemi_merve@hotmail.com ekleyin genellikle gece acıyo haberınız olsun doğru cıkmazsa suratıma tukurun:

Adsız dedi ki...

ben selimin çok büyük bir hayranıyım onun msn adresini öğrenmeyi çok istiyorum.vede cep telefonunun numarasını öğrenmek istiyorum ne olur yayımlayın.

Adsız dedi ki...

slm ben ceren çağkan nı çok seviorum biliorum oda bizim gibi bir insan ama ona aşığğıııımm inşallah beni ekler seni seviorum hemde çok billurun sevemeyecegi kadar çok

Adsız dedi ki...

slm ben seda arkadaşlar zaten ÇAĞKANı kim sevmezki hem çok yakışıklı hem çok karizmatik bayılıyorum yaaaa

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende selimin en büyük hayranıyım ve bu ayranlıkla gittim bir site actım ama üyelerim çok az sizde benim siteme üye olursanız sevinirim hep beraber el ele vererek siteyi güzelleştiririz ve böyle güzel bir siteye belki çagkan çulha merve bolugur bile üye olabilir bu yüzden sizlerdende üyelik başvurularınızı bekliyorum üye olursanız sevinirim çünkü benim arkadasım okadar çok üyesi varki merve bolugur bile üye bizde böyle bir site yaparak çagkan çulhayı aramıza alabiliriz byy

Adsız dedi ki...

benim msn i eklerseniz selimin msn i verecegim yemin ederimki esesli_26_melih@hotmail.com

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlarr ben merwee bende çağkanı sewiomm ama toygar daha yakışıklı doğrusunu sölemek gerekirse dizi süper ama maleseff bittiiiiii bence toygarla ayşegülün çıkmaları gerekioduu toygarr sen daha çok yakışıklısınnn

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlarr ben merwee bende çağkanı sewiomm ama toygar daha yakışıklı doğrusunu sölemek gerekirse dizi süper ama maleseff bittiiiiii bence toygarla ayşegülün çıkmaları gerekioduu toygarr sen daha çok yakışıklısınnn

Adsız dedi ki...

slm ben bir acemi cadı tukunuyum özelikle selim ayşegül
tukunuyum iksini hayranıyım


r_carlos_pusat@hotmail.com

Adsız dedi ki...

YA BENDE ÇAĞKANI ÇOK SEWİYORUM O ANLATILAMAYACAK KADAR MÜKEMMEL BİRİSİ KEŞKE ONUN GİBİ Bİ SEWGLİM OLSA YA ÇAĞKAN SENİ ÇOK SEWİYORUM YA BU ARADA BEN CANSUUUUU

Adsız dedi ki...

cankan inan cok temiz kanlı bi cocuksun kimseye zararın yok bence o kdr mukemmel birisinki sana oldum olası hayranım merveylede birbirinize acayıp yakısıyorsunuzz işl gercek hayattada beraber olrsunuz merveyle 2niz cokk begenilecek oyuncularsınızz ropertajını begendım herseyi kndi basına yapmn hosuma giti cnku bnde olym kndm ypmk isterm nese sana basarılarının devamını dilerim bb

Adsız dedi ki...

bu site o kadar iğğğğğğğğğğğğğğreeeeeeeeeeeeeeeençççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç olmuşki şu anda tuvalete kusmaktan geliorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy boktan biişiyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

bu site o kadar iğğğğğğğğğğğğğğreeeeeeeeeeeeeeeençççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç olmuşki şu anda tuvalete kusmaktan geliorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ıyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy boktan biişiyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

slm ben 11 yaşındayım dizini çok büyük bir hayranlıkla izli,yorum...çağkan abi çok yakışıklısnn merve abla süperin tuğçeye sakın kanma çağkan abi merve gerçekten seni çok sewiyoo msn nine eklemek istersen sebnem-yaren97@hotmail.com yalnız alt tire deil kısa çizgii ok billur balda çok güzel ama yapmacık şımarık geliyoo bana meve abla çağkan abi nee olurrr ekleyinn sizi sewiyorum askımm mervemm.. ayrıca ismim şebnem..

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun çağkan seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

Dogum günün kutlu çağkancım tek aşkımsın seni ölesiye seviyorum......

Adsız dedi ki...

Senem Tatlıtürk dedi ki...
Merve abla sen çok fazla güzelsin çok tatlısın billur abladan bile çok fazla güzelsin seni çok beğeniyorum sen çok iyi bir oyuncusun oyunculuğunu bile beğeniyorum sen çok fazla güzelsin çok tatlısın her şey sana çok yakışıyor gerçekten iyi ki bu dizide oynuyorsun seni izlidiğimde elim yüzüm açılıyor seni o derecede çok seviyorum çağkan abiylede bir birinize çok yakışıyorsunuz gerçekten çağkan abi güzel kızlardan anlar sende çok fazla güzelsin taabi seninle çıkıcak başka kiminle çıkıcak değil mi ama billur ablada çok fazla güzel çok tatlı onun gülüşüne bayılıyorum çok tatlı gülüyor sende öyle bugün izleyemedim ama yarın izlerin acemi cadı dizisi benim çok hoşuma gidiyor çok güzel rol yapıyorsunuz ben en çok seni nergis ablayı çağkan abiyi billur ablayı dicle ablayı duman yani orhanı simge selçuk ablayı şenay ablayı murat abiyi cenk abiyi çok beğeniyorum kendinize çok iyi bakın sizi çok seviyorum ben merve abla senin billur ablanın gerçek msn adreslerini istiyorum yazarsanız beni çok sevindirirsiniz çok istiyorum beni kırmayın msn ne konusunda ciddiyim yanlış olmasın ama tamam mı eğer konuşurken anlarsam çok üzülürüm sizlerle msn ne üzerinden konuşmak istiyorum ne olur beni kırmayın sizinle çok yakından tanışmak isterim kendinize iyi bakın iyi akşamlar iyi geceler diliyorum senem82senem@hotmail. com bunu merve abla sen kaydet bir de billur abla kaydetsin başkaları değil...

Adsız dedi ki...

SLM BEN AYÇA.ÇAĞKAN ABİ, MERVA ABLA, CENK ABİ VE BİLLUR ABLA BEN HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM VE BEĞENİYORUM.DİZİDEKİ HALİYLE HEP MERVE ABLAYI, GERÇEK YAŞANTISIYLA HEP BİLLUR ABLAYI ÖRNEK ALIYORUM.ERKEK ARKADAŞIMIN DA ÇAĞKAN ABİ VEYA CENK ABİ GİBİ YAKIŞIKLI OLMASINI İSTİYORUM.LÜTFEN MSN ADRESLERİNİZ VARSA VERİR MİSİNİZ ? LÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜTFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !!!!

Adsız dedi ki...

ulan bu kızlar manyamıs :)
benımde msne adresım hayal@esmer.jocuk yasım 15 sunuda söliim acemi cadı dızısını sevmıyom hep salak yaratıklar oynuyo (kızlar)

Adsız dedi ki...

alayınızın ve dizinizin a.q :D

Adsız dedi ki...

lan a.q. memlekette bu kadar mal insan warmış ta haberim yok muş olum sihirli dizilerdeki boktan kahramanlara inanacağınıza ülkeniz için bişey yapın kendiniz için aileniziçin bişi yapın a.q. salo ları ile arockbesk@hotmail.com lan çağkan bni eklemezsen senin sen anladın onu

Adsız dedi ki...

slm ben gözde diziniz cok güzel bende sizinle oynamak istiyorum

Adsız dedi ki...

sennnnnnnnnnnnnnnnnnn biiiiirrrrrrrrr ttttttttaaaaaaannnnesin ÇÇÇaaaaaağğğğğğkkkkaaaaaaaaannnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

çok tatlısın çağkan sempatik bir yüze sahipsin o dizi sensiz çekilmez

Adsız dedi ki...

merhaba ben daha 13 yaşındayım bu yorumumu dizi bittikten sonra yazıyorum.bir kere çağkan çulha ünlü bir insan niçin her önüne gelene msn e adresini versin ki siz onun yerinde olsaydınız verir miydiniz eğer öyle birşey yapsa ki yapamaz çünkü ünlü bir kişinin site içinde msn i aresini duyurması yasaktır bilmeyenler öğrensinler.boşuna yalvarıyorsunuz eğer kendi istesede veremez anca bi yerde görmeniz lazım oda o zmn istediğinizde istediğine bağlı olarak verir.çok ısrar ediyorsunuz aslında sizde ne için ısrar ettiğinizinn farkında değilsiniz ben 13 yaşında olmama rağmen siz bnm büyüklerim olmaznıza karşın ben sizden dahaa anlamlı sözler kuş-lanıtorum tabii.bu bir gerçek neyse boş şeylerle uğraşmayın!!!benden size tavsiye akıllı olun biraz da olsa saksıyı çalıştırın yahha

Adsız dedi ki...

ben çağkan culha ya bayılıyorum ayşegüle yakıştırıyorum çooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakışıklı canım benim onu görmeyi çok isterdim

Adsız dedi ki...

Sen öyle zannet ve sen saksıyı çalıştır bir kere bende msn varr nediyon senn ???

Adsız dedi ki...

Sen öyle zannet ve sen saksıyı çalıştır bir kere bende msn si varr nediyon senn ???

Adsız dedi ki...

cenk çok hoşuma gidiyor çok şeker bir çoçuk umarım başarılarının devamı gelir ve geli cekte ben bunu görebiliyorum ben bbir büyücüyüm sen milyonda bir diye bir dizide oynuyacan çok güzel olcak tberkler ..

Adsız dedi ki...

aşırııı seviyorummmm çok sempatik gülüşüne hayranımmm kısacası senın fanatıgınım senııı anlatamıycammm dereced çoooo....kkk seviiiyorummmm
başak<3

Adsız dedi ki...

yha bn yenı gordum bu sıteyı ama cağkanı cok sewıorum yha hayranıyım onun acemı cadıyı sırf cağkan ıcın ızlerdım we onun gıbı bır sewgılım olmasını cok ısterdım hayatın boyunca sna basarılar dılerım ....

Adsız dedi ki...

çağkan seni çok ama çok seviyorum benim kadar seni hiç kimse sevemez arkadaşlar yalan sölemeyi yalan sölesiniz gunaha girsiniz allah cennetde bunu hezadınını sorlar yalansınız çağkan gerçek msn vr senin için ölürürüm benim kadar seni hiç kimse sevemez hemde hiç kimse bana gerçek msn vr seni çok ama çok seviyorum nutfe gerçek msn vr hayranları seviyorsa hiç kimseye vermicem hemde hiç kimseye yemin ediyorum byyyyy seni çok ama çok seviyorum

Adsız dedi ki...

YA ben çağkan abiyi ilk acemi cadı dizisinde gördüğümde küçük biri olarak görünüyorduu adanalı dizisindee roli yakışmış kendine çok beğendğim bir genç oyuncu ona ileriki meslek hayatında başarılar diliyorum(BUU ARADAA ADANALI NE KADAARR GÜZELL DİZİ YAA HİÇBİTMESİNN BENDE BİR ADANALI YIM AMA ADANALI NNIN HER YRİNDEN TURŞU BİBER ÇIKMASI SAÇMAA)))))

Adsız dedi ki...

yha lütfen çağkan abi msneni ver yha benim msnem hezaren_lila@hotmail.com ekle lütfen senin le konuşucaklarım var
lütfennn seni çok seviyorum dizinizide çokk severek izliorum

Adsız dedi ki...

meraba ben bilur yazgan inanmaya bilirsiniz ama doğru söylüyorum....
öncelikle yorumlarınızı hergün okuyup takip ediyorum...

BİLLUR YAZGAN

Adsız dedi ki...

çağkan abi acemi cadıda daha yakışıklı duruyordun adanalı dizisindeki saç şeklini değiştir bnce

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site veacemi ccadı güzel birşey yani izleyebilirsiniz harika.....

Adsız dedi ki...

seni seviyorum hoş çocuksun iyi oyuncusun canım

evrimsu dedi ki...

mrhb biz istanbuldan evrim & su biz iki kardeşiz bize takılın hayatınızı yasayın msn adresimiz evrim.su@hotmail.com bu msnmizi eklerseniz seviniriz

fdfzd dedi ki...

merve boluğur benim arkadaşımın abisinin üniversitesinde okuyo üniversitenin adı ankara bilkent üniversitesi