acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


3 Ağustos 2007 Cuma

Acemi cadı 52. bölüm özeti

Selda’nın 500 yıl önce Ferit’in evinden çaldığı halı yüzünden başı derttedir. Melda eşyalar eski yerine sihir yapınca saklanan gerçek yüzyıllar sonra ortaya çıkmıştır.Deli Ferit,Selda mahkemeye verir.Onunda Duman gibi 500 yıl kedi olma cezasına çarptırılmasını ister.Tuğçe Selim’in korku filmleri hayranı olduğunu öğrenince Ayşegül dışındakileri evinde film izlemeye davet eder.Tuğçe’nin planlarını bozmak için Ayşegül Deli Ferit’ten izleyen herkesin korkudan kanını dolduran bir film ister.Herkes Ayşegül’lerde toplanır,tabi Tuğçe de.Hepsi Ayşegül’ün filmi mi yoksa Tuğçe’nin ki mi daha korkunç diye merak ederler.Önce Ayşegül’ün filmi izlemeye başlarlar. Film bittikten sonra bile korkudan hiç biri kımıldayamaz. En ufak bir seste Ayşegül dışındakilerin hepsinin ödü kopmaktadır. Bu durum okulda da devam eder. Tuğçe korktukça Selim’e sarılmaktadır. Bu durum Ayşegül’ü deli eder ve kurtulmak için Melda Halasından yardım ister.Melda Tuğçe’nin içeceğine koyması için biraz cesaret tozu verir ve sadece 1 ölçü koymasını özellikle tembihler.Yine büyük sözü dinlemeyen Ayşegül,Selim ile arasının bozulmasına neden olacak bir duruma sebeb olur.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

süper38 yaşındayım izliyorum

Adsız dedi ki...

çok güzl bir bölüm

Adsız dedi ki...

zati bu dizi çok manyak bişi yhaww acayip keyifli tuğçeeee ççççççooookkkkkk kasma kendini yaa hiçççç yakışmıyor sana valla ayşegül sende saçını hep aynı model yapma!!!!selim çok tatlı ve güselsinnnnnnnnn:-)

Adsız dedi ki...

süpper bir bölümdü bence aecmi cadının engüzel bölümlerinden biriydi

Adsız dedi ki...

çok güzel bi bölümdü.
ya ben şu veoha sinir oluyorum ya o kadar yüklenmesini bekliyorum sonra veohun sitesine giriyo. eskisi daha iyiydi 9 tane di ama olsun en azından o kendi sitesine grerken başka bi syfa açıyodu ben bi yere basmadan oluyo sinir oldum sitenizin yeni haline. şimdi başdan yüklenmesini beklicem 2 buçuk saat:(

Adsız dedi ki...

bu bölüm eskisi bölümleri kadar güzel olmasada idare eder napalım bunada şükür

Adsız dedi ki...

filim çok güzeldi ama son bölümler tuhaflaştı

Adsız dedi ki...

dizi gttikçe saçmalıo npcklarını sasırdılar seldann deişmesi hiçte hoş deil bence....

Adsız dedi ki...

fazla eğlenceli bulmadım 52. bölümü açıkçası hiçççç beğenmedim eski bölümlerine bakarak daha güsel olabilirdi:-(

Adsız dedi ki...

bu dizii çhok güselll yhaww tuğçe kıss güselsin ama ayşegül kadar asla olamassın tabi bu benim kendi görüşüm ve düşüncem başkalarını bilemem zati bu beni ilgilendirmez selim tuğçeye yakışıyorsun dicem ama yalan olur çünkü ayşegüle yakışıyorsun:-)tuğçe sende toygara hehe

Adsız dedi ki...

Merve abla dizide çok güzelsin arkadaşlarım genelde billur ablayla çağçan abiyi yakıştırıyolar ama bnce siz bir birinize çok yakışıyosunuz ihşalla sizinle tanışabilirim ama merve abla şenay abla niye diziden çıktı niye bir hafta yada iki hafta arayla filimi yayınlıyosunuz bir cumartesi bir cuma günbleri yayınlıyosunuz bn sizin filmi her hafta heycanla bekliyorum ama nedense iki yada bbir hafta geçtikten sonra izliyebiliyoruz bn filme şenay abla girsin istiyorum onunsuz film olmmuyo çok tatlı çok şeker bi halaydı çok güzldi hemde keşke bnimde o kadr güzel bir halam olsa ama nerde merve abla şu filimi artık bir güne sokun bir saat verinki biz o gün o saatte acemi cadıyı seyredelim:):):):)

Adsız dedi ki...

Merve abla dizide çok güzelsin arkadaşlarım genelde billur ablayla çağçan abiyi yakıştırıyolar ama bnce siz bir birinize çok yakışıyosunuz ihşalla sizinle tanışabilirim ama merve abla şenay abla niye diziden çıktı niye bir hafta yada iki hafta arayla filimi yayınlıyosunuz bir cumartesi bir cuma günbleri yayınlıyosunuz bn sizin filmi her hafta heycanla bekliyorum ama nedense iki yada bbir hafta geçtikten sonra izliyebiliyoruz bn filme şenay abla girsin istiyorum onunsuz film olmmuyo çok tatlı çok şeker bi halaydı çok güzldi hemde keşke bnimde o kadr güzel bir halam olsa ama nerde merve abla şu filimi artık bir güne sokun bir saat verinki biz o gün o saatte acemi cadıyı seyredelim:):):):)

Adsız dedi ki...

gercekten cok guzel bı dızı...sırf selım war dıe ızlıorumm :D sewgılımecokbenzıoo cunku..:D

Adsız dedi ki...

seldanın değişmesi çok kötü olmuş eski selda kesinlikle geri dönmeli.