acemi cadı,acemi cadı dizisi,acemi cadı web sitesi,acemicadi,acemi cadi,acemi cadı mp3,acemi cadı kanald,acemi cadı izle,acemi cadı fragmanları,acemi cadı bölümleri,izle,acemi cadı yeni bölüm,oyuncuları,videoları,resimleri,20.bölüm,21.bölüm,22.bölüm,23.bölüm,Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim)


2 Ocak 2007 Salı

2.bölüm yarına kadar sitemize eklenicek

Merhaba acemi cadı severler bildiğiniz gibi bütün bölümleri yavaş yavaş ekliyoruz 1. bölüm tamamlandı 2. bölümde yakında geliyor site hakındaki yorumlarınızı bekliyoruz saygılar

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bncede billur güsel bi kıs fakat mervede güsell hakkını yemeyin:D

Adsız dedi ki...

salam billur hanım ben sizi bir noktada eleştiriyorm samimi değilsiniz

Adsız dedi ki...

çok güzelsin billur seni çok beğeniyorum ama biraz soğuksun merve ile biraz iyi anlaşın lütfen sana hayranım

Adsız dedi ki...

billur süpersinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

Ben merve bu yorumları okuyorum ve acemi cadı dizisi ile ilgili tüm olanları yorumları her neyse ben bu sözleri söylüyorum tüm beni ve acemi dizisini sevenleri çok seviyorum belki rolümü güzel yapamıyorum ama genede sizi seviyorum aklıma geldikçe size yazacağım sizleri çok seviyorum ben çağkana da söylüyeceğim yazabilirse yazsın hee msn ye gelince şuan msn adresimi veremem arkadaşlar ama ilerleyen zamanlarda belki neyse hepini çok seviyorum ve öpüyorum iyi tatiller hepiniz kendinize iyi bakın...

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum merve abla.ben ekin yaman.lütfen yorumumu oku.

Adsız dedi ki...

*seni çok seviyorum:) mervede ablada sende çok güzelsiniz*

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar acemi cadı çok saçma bitti vede neden bitirdiler yaaa offf sinir oldummmmm!!!!